Overflod af trolls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

EAF

Dræbersneglen Djenkis  Den var sgu da skide skæg. Bevares 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Anonymor

EAF skriver:

Dræbersneglen Djenkis  Den var sgu da skide skæg. Bevares 

Haha, synes nu også den med paintball var god! Det kan ikke pisse mig af, jeg fik et godt grin i hvert fald 

Anmeld Citér

25. januar 2016

TNBC

Babydroemme skriver:

Er det bare mig, eller er der sæson for trolls lige nu? Jeg synes både MM og Baby.dk er fyldt op, med mennesker der er ude på at få en op i det røde felt. Øv altså  synes ikke at der har været så mange på det sidste, men ligenu strømmer de da bare til!

De der har været i dag, kan man sagtens se er falske... Jeg synes nogle af dem er skide sjove, og at der virkelig sidder nogle og keder sig, og har en sjov smag for navne.. Og tænker på, hvordan de kommer på de der historier.. Spist af en dræbersnegl, en 3årig der spiller paintball....

Tit kan man se hvilke der er falske og jeg lader bare vær med at skrive..

Der er nogen der virkelig keder sig

Men jeg er også lidt nysgerrig, hvis der nogen der har en fornemmelse om hvem det er. Vil jeg da gerne vide(Selvfølgelig ikke skrevet herinde..)

Anmeld Citér

25. januar 2016

Doubleup

Babydroemme skriver:

Ja netop den. Det kan simpelthen ikke passe, at en kvinde vil ofre livet på den måde...

Det skulle ihvertfald overraske mig enormt meget hvis det er ægte men hele scenariet er bare så usansynligt..

Anmeld Citér

26. januar 2016

Mami

Forstår da godt problemet med dræber sneglen  hader selv når vores pony æder vores søn! Det er hylende dyrt at få dyrelægen ud! 

Og igen paintball problematikken har vi også! Vildt belastende jeg har haft øre smerter i 2 år! Ungen er jo den rene snig skytte 

Anmeld Citér

26. januar 2016

Anonymor

TNBC skriver:

De der har været i dag, kan man sagtens se er falske... Jeg synes nogle af dem er skide sjove, og at der virkelig sidder nogle og keder sig, og har en sjov smag for navne.. Og tænker på, hvordan de kommer på de der historier.. Spist af en dræbersnegl, en 3årig der spiller paintball....

Tit kan man se hvilke der er falske og jeg lader bare vær med at skrive..

Der er nogen der virkelig keder sig

Men jeg er også lidt nysgerrig, hvis der nogen der har en fornemmelse om hvem det er. Vil jeg da gerne vide(Selvfølgelig ikke skrevet herinde..)

Det synes jeg er en ret dårlig ide. Der skal da ikke sendes tilfældige navne rundt i PB, hvor nogen mistænkes, når ingen reelt ved, hvem det er.

Anmeld Citér

26. januar 2016

EAF

Anonymor skriver:

Haha, synes nu også den med paintball var god! Det kan ikke pisse mig af, jeg fik et godt grin i hvert fald 

Det er jo bare een der har sans for at fortælle, det skal der også være plads til - sgu da genialt at kunne fremstille den slags historie. Forfatter in the making maybe?

Hvis nu en Troll til gengæld opfandt noget mere realistisk og noget der virkelig kunne få det til at krympe i os, vold mod børn eller tog pis på en voldtægt eller des lige, så ville jeg finde det kvalmende. Men noget så kreativt som det vedkommende diskede op med, bevares og hvem end det er - hatten af for at få mig til at grine. Jeg er bedøvende ligeglad med hvem du er 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.