Overflod af trolls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2016

Muffinmus

Så længe det er så latterligt åbenlyst kan det godt more mig��

Ingen tegn på liv?? 

Nå, men admin må jo slette disse trols så godt de kan.

Synes det er værre med dem herinde der lyver deres børn syge og døde, endda folk der ER forældre. Så bør man måske lade sig indlægge på psykiatrisk afdeling og få hjælp...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

SandraXOXO

De er da ret sjove og uskyldige  haha. Var flad af grin over dræbersneglen der muligvis har ædt barnet, og det er upraktisk fordi de skal til babysvømning. Haha. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Carina:-)

Så længe det er så latterligt åbenlyst kan det godt more mig��

Ingen tegn på liv?? 

Nå, men admin må jo slette disse trols så godt de kan.

Synes det er værre med dem herinde der lyver deres børn syge og døde, endda folk der ER forældre. Så bør man måske lade sig indlægge på psykiatrisk afdeling og få hjælp...

Seriøst?  Føj det har jeg heldigvis ikke set herinde. Er så en af dem uden humor der synes de trolls er gabende kedelige. Selv om jeg har et gæt eller  to på hvem det er udfrs skrivestilen 

Anmeld Citér

25. januar 2016

SandraXOXO

Carina:-) skriver:

Seriøst?  Føj det har jeg heldigvis ikke set herinde. Er så en af dem uden humor der synes de trolls er gabende kedelige. Selv om jeg har et gæt eller  to på hvem det er udfrs skrivestilen 

Hvem? Jeg vil os ha insider viden 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carina:-) skriver:

Jeg synes ikke, skrivestilen ligner andres. Jeg er ret overbevist om, at der sidder et par kvikke og humoristiske unge, som ikke selv har børn endnu, og morer sig med at karrikere forskellige, nutidige forældretyper. Personligt ville jeg godt have kunnet finde på noget lignende som stor teenager/ung voksen - det er sgu da meget sjovt at tage lidt gas på segmentet af curling- og speltforældre for nu at bruge stereotyperne. 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Babydroemme

allemine2 skriver:

Tænker du på den populære trillingetråd på mm? Det er så tydeligt den er lavet for at skabe en stemning

Ja netop den. Det kan simpelthen ikke passe, at en kvinde vil ofre livet på den måde...

Anmeld Citér

25. januar 2016

Babydroemme

Jeg kan også sagtens få mig et godt grin, men jeg synes at der ærgerligt, hvis man bliver afskrækket fra at skrive herinde, fordi det ender med at blive for useriøst  

Anmeld Citér

25. januar 2016

Anonymor

Ej jeg er da gået glip af nogle sjove debatter! Link?

Anmeld Citér

25. januar 2016

Becks

Anonymor skriver:

Ej jeg er da gået glip af nogle sjove debatter! Link?

Side 5 og 6 

Dem med gråt..

Anmeld Citér

25. januar 2016

Happiness

Side 5 og 6 

Dem med gråt..

Nu blev jeg også nysgerrig Men kan ikke se nogle der er grå??

Edit: Nu fandt jeg dem.... Den person må da virkelig kede sig! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.