Er det rigtig baby ikke må sove i kombivogn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.764 visninger
13 svar
3 synes godt om
22. januar 2016

Mortil2drenge<3

Sidder lige og læser at baby ikke må sove i en kombivogn uden opsyn, er det virkelig rigtigt ? Kan man ikke lade ham ligge i vognen i haven uden skal sidde og holde øje hele tiden ? 

Det selvfølglig sådan en vogn vi har købt til han kommer til verden og babysam sagde Intet om de ikke måtte sove i sådan en  så er der nogen som kan bekræfte det er rigtigt ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Sedigfor

Hvor har du læst det henne? 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mortil2drenge<3

Sedigfor skriver:

På en debatside på Facebook, de skriver fordi bremserne ikke er stærke nok på en kombivogn og ikke kan klare så meget vægt 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mortil2drenge<3

Sedigfor skriver:

Her er det noget af det de har skrevet derinde 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. januar 2016

Sedigfor

Wow, jeg kender mange der har en kombi vogn og der er aldrig sket noget. Hvis det passer vil dem i babysam havde fortalt dig det (:

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mortil2drenge<3

Sedigfor skriver:

Wow, jeg kender mange der har en kombi vogn og der er aldrig sket noget. Hvis det passer vil dem i babysam havde fortalt dig det (:

Håber jeg, søgte også bare på Google og der stod det også nogle steder  kan heller ikke se hvorfor man ikke skulle kunne bruge den vi har både bremser foran og bagpå 

Anmeld Citér

22. januar 2016

modesty

Molly90 skriver:

Sidder lige og læser at baby ikke må sove i en kombivogn uden opsyn, er det virkelig rigtigt ? Kan man ikke lade ham ligge i vognen i haven uden skal sidde og holde øje hele tiden ? 

Det selvfølglig sådan en vogn vi har købt til han kommer til verden og babysam sagde Intet om de ikke måtte sove i sådan en  så er der nogen som kan bekræfte det er rigtigt ? 

Det kan I altså sagtens. Det er vist noget med at de vogne der kun har tre hjul står en anelse mere ustabilt end dem der har 4. Men altså. Hysteriet kan også tage overhånd, ikke? 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mortil2drenge<3

modesty skriver:

Det kan I altså sagtens. Det er vist noget med at de vogne der kun har tre hjul står en anelse mere ustabilt end dem der har 4. Men altså. Hysteriet kan også tage overhånd, ikke? 

Ja præcis  

har ihvertfald ikke tænkt mig at gå ud at bruge penge på en barnevogn til ihvertfald synes den vi har købt er praktisk for os 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Tror nu godt de må det hvilken vogn har I købt? 

Anmeld Citér

22. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvis ikke, så kunne baby jo heller ikke sove i en klapvogn? (Hvor ryglænet kan ligges ned, selvfølgelig)
- Og det har min datter alligevel gjort siden hun var 7-8 mdr, når vi har været på tur. Barnevognen har ikke været i brug andet end hjemme på altanen siden jeg købte klapvogn. 
Og den tipper ingen steder den vogn.. Bremsen er også fuldstændig magen til den der sidder på barnevogne af samme mærke. 

Jeg ville ikke være nervøs ved det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.