Kan man være i tvivl om veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2016

charthys

Mullesmith skriver:

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at være i tvivl om man har veer? Men jeg har jo aldrig prøvet før. Jeg har nu  hele eftermiddagen haft det jeg vil kategorisere som lette til mellem menssmerter der mest sidder i lænden og også trækker foran og ned i lårene lidt. Der er pauser imellem men det har mest været konstant smerte og meget uregelmæssige pauser. Jeg døjer meget med bækkensmerter og derfor har jeg også haft meget øm lænd i lang tid, når jeg lavede noget, men ikke som nu hvor det er hele tiden det gør ondt næsten. Jeg vil ikke sige det er meget slemt men nok til at jeg går og er lidt små irritabel, går og håber det bliver værre og værre så jeg da under mindste ikke er i tvivl om hvad der foregår! Håber på optakt til rigtige veer 

jeg er 4 gangs fødende, og jeg har haft rigtigt mange øveveer de sidste 14 dage, - håber stadig at jeg bare går fra øve til pling,-nu er det rigtigt, lige om lidt ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2016

Carina:-)

Jeg har kun prøvet at gå selv i gang en gang ved min 3 fødsel

Jeg var  39 uger henne og var indlagt.

Jeg vågner et par gange om natten og synes jeg har forstoppelse.

Render på toilettet men der sker ikke noget .... Kl 06 spørger jeg en sygeplejesker om det kan være noget der skal tjekkes og hun får en tid på fødegangen kl 07 .

Jeg ringer efter min mand og lige da jeg har lagt røret kommer der en mega ve

Der er kl 06.30 

Kl 07 står jeg på fødegangen og jm er sådan lidt jaja du har næppe veer når du bare står sådan .

Men jo 8 cm åben og hun fik travlt med at finde en stue og 14 min efter jeg tjekkede ind på fødegangen lå han på mit bryst. 

Var jeg ikke indlagt med henblik på igangsættelse ja så havde jeg født hjemme for jeg ville ikke havde kunne nå ind på fødegangen 

Skal så lige sige jeg var jo kun vant til igangsættelse og det er en betydeligt voldsommere smerte så troede ikke det kunne være veer når det ikke gjorde mere ondt 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Muffinmus

De små opstartsveer kan komme og gå flere gange inden der for alvor kommer gang i den. så, ja, man kan godt være i tvivl i starten. Men, når du så føler de tager til og du har svært ved andet end at tænke shiiiit, nu sker der da noget, så er du ved at være der

Og så er det blot at vente på de bliver hyppigere, vildere, og av av av.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Janey

Profilbillede for Janey

Det er en skrøne, at man aldrig er i tvivl, når de rigtige veer kommer.

Jo for fleste, er der sikkert en væsentlig forskel, men jeg ligger lige nu og slapper af med min sovende søn på brystet og på trods af, at han er mit andet barn, så var mine veer så svage, at jeg var overbevist om, at det var kraftige plukveer, så han er født derhjemme, da det først gik op for mig, at der var tale om rigtige veer lige før, jeg fik presseveer. Det gik så stærkt, at ambulancen heller ikke nåede frem, inden han var født.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mullesmith

Janey skriver:

Det er en skrøne, at man aldrig er i tvivl, når de rigtige veer kommer.

Jo for fleste, er der sikkert en væsentlig forskel, men jeg ligger lige nu og slapper af med min sovende søn på brystet og på trods af, at han er mit andet barn, så var mine veer så svage, at jeg var overbevist om, at det var kraftige plukveer, så han er født derhjemme, da det først gik op for mig, at der var tale om rigtige veer lige før, jeg fik presseveer. Det gik så stærkt, at ambulancen heller ikke nåede frem, inden han var født.

Det var da vildt  men det gik jo godt så og så slap i for at skulle ud og køre. Var du ikke i chok?

Anmeld Citér

23. januar 2016

2babygirls

Mullesmith skriver:

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at være i tvivl om man har veer? Men jeg har jo aldrig prøvet før. Jeg har nu  hele eftermiddagen haft det jeg vil kategorisere som lette til mellem menssmerter der mest sidder i lænden og også trækker foran og ned i lårene lidt. Der er pauser imellem men det har mest været konstant smerte og meget uregelmæssige pauser. Jeg døjer meget med bækkensmerter og derfor har jeg også haft meget øm lænd i lang tid, når jeg lavede noget, men ikke som nu hvor det er hele tiden det gør ondt næsten. Jeg vil ikke sige det er meget slemt men nok til at jeg går og er lidt små irritabel, går og håber det bliver værre og værre så jeg da under mindste ikke er i tvivl om hvad der foregår! Håber på optakt til rigtige veer 

Man kan sagtens være i tvivl! Jeg mente bestemt ikke jeg havde veer, så efter en ikea tur hentede jeg min datter og kørte derfra ud efter min mand med veer. Sagde dog at han nok ikke skulle regne med at komme tilbage til personalemøde, da det gjorde lidt nas'! Var ikke forberedt på at det var nu, så havde intet taget med til sygehuset. Måtte ringe til min søster kort efter og sige vi ikke kom hjem til aftensmad for havde født

Anmeld Citér

24. januar 2016

Janey

Profilbillede for Janey
Mullesmith skriver:

Det var da vildt  men det gik jo godt så og så slap i for at skulle ud og køre. Var du ikke i chok?

Det gik så stærkt, at jeg ikke rigtig nåede at blive chokeret. Jo jeg tænkte da godt nok lige "fuck", da jeg kunne mærke, at han var på vej, men min mand ringede 112 og havde en sygeplejerske i røret under fødslen, som tog under 10 min. 5 minutter senere var der både ambulance og lægeambulance i vores indkørsel.

Jeg er dog glad for, at det var om natten, så vores datter ikke skulle opleve det.

Anmeld Citér

24. januar 2016

S*DD

Mullesmith skriver:

Hvordan føltes det synes du?

Bare som om det trækker sig sammen dernede. Det er svært at forklare 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.