Kan man være i tvivl om veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.837 visninger
17 svar
9 synes godt om
21. januar 2016

Mullesmith

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at være i tvivl om man har veer? Men jeg har jo aldrig prøvet før. Jeg har nu  hele eftermiddagen haft det jeg vil kategorisere som lette til mellem menssmerter der mest sidder i lænden og også trækker foran og ned i lårene lidt. Der er pauser imellem men det har mest været konstant smerte og meget uregelmæssige pauser. Jeg døjer meget med bækkensmerter og derfor har jeg også haft meget øm lænd i lang tid, når jeg lavede noget, men ikke som nu hvor det er hele tiden det gør ondt næsten. Jeg vil ikke sige det er meget slemt men nok til at jeg går og er lidt små irritabel, går og håber det bliver værre og værre så jeg da under mindste ikke er i tvivl om hvad der foregår! Håber på optakt til rigtige veer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

S*DD

Mullesmith skriver:

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at være i tvivl om man har veer? Men jeg har jo aldrig prøvet før. Jeg har nu  hele eftermiddagen haft det jeg vil kategorisere som lette til mellem menssmerter der mest sidder i lænden og også trækker foran og ned i lårene lidt. Der er pauser imellem men det har mest været konstant smerte og meget uregelmæssige pauser. Jeg døjer meget med bækkensmerter og derfor har jeg også haft meget øm lænd i lang tid, når jeg lavede noget, men ikke som nu hvor det er hele tiden det gør ondt næsten. Jeg vil ikke sige det er meget slemt men nok til at jeg går og er lidt små irritabel, går og håber det bliver værre og værre så jeg da under mindste ikke er i tvivl om hvad der foregår! Håber på optakt til rigtige veer 

Jeg var i tvivl og troede jeg havde blærebetændelse. Det var så veer og jeg var 4 cm åben da jeg lige for en sikkerheds skyld tog på sygehuset til tjek 

Anmeld Citér

21. januar 2016

Mullesmith

S*DD skriver:

Jeg var i tvivl og troede jeg havde blærebetændelse. Det var så veer og jeg var 4 cm åben da jeg lige for en sikkerheds skyld tog på sygehuset til tjek 

Hvordan føltes det synes du?

Anmeld Citér

22. januar 2016

Hullahop92

Jeg var også i tvivl de første par timer, fordi de kom så regelmæssigt (hvilket slet ikke passede med, hvad vi havde fået fortalt til fødselsforberedelsen.) Jeg havde meget svage mens-agtige smerter hver 2-3. minut, som så bare blev kraftigere og kraftigere. Til sidst føltes det som et bælte, der bare klemte helt vildt rundt om mave og lænd - og der var jeg ikke længere i tvivl. Men til at starte med, jo. Jeg sendte endda manden på arbejde, da jeg regnede med, at det gik i sig selv igen. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Kunne godt lyde som optakt. Men bliv ikke skuffet, hvis det går i sig selv igen. 

Jeg fik et råd af en zoneterapeut, om at holde mig fysisk i gang, når veerne begyndte lige så stille. Ikke støvsuge osv., men ikke bare lægge mig i sengen og sove.

Anmeld Citér

22. januar 2016

Mullesmith

EBK skriver:

Kunne godt lyde som optakt. Men bliv ikke skuffet, hvis det går i sig selv igen. 

Jeg fik et råd af en zoneterapeut, om at holde mig fysisk i gang, når veerne begyndte lige så stille. Ikke støvsuge osv., men ikke bare lægge mig i sengen og sove.

Der er intet her til morgen og har heller ikke mærket noget i nat så det var nok bare alm lændesmerter men smerterne foran i underlivet kan jeg ikke lige forklare. Nu må vi se, håber godt nok han gerne vil ud nu, den store dreng 

Anmeld Citér

22. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mullesmith skriver:

Der er intet her til morgen og har heller ikke mærket noget i nat så det var nok bare alm lændesmerter men smerterne foran i underlivet kan jeg ikke lige forklare. Nu må vi se, håber godt nok han gerne vil ud nu, den store dreng 

Forstår jeg godt! Hvor er det bare spændende

Anmeld Citér

22. januar 2016

Monski

Mullesmith skriver:

Sagtens! Jeg var i tvivl selv anden gang. Jeg kan se at jeg klokken 23 har skrevet en besked til en veninde hvor der står jeg ikke vil ringe til fødegangen endnu da jeg ikke er helt 100 på det er veer og jeg ikke vil blive sendt hjem igen midt om natten. Og 2,5 timer efter havde jeg født  

Anmeld Citér

22. januar 2016

Diosa85

Mullesmith skriver:

Kan kun tale ud af egen erfaring. Vil sige at man godt kan være i tvivl i opstarten. Mine veer startede ved 20 tiden og nev bare meget. Først omkring 1 tiden om natten var jeg klar over at det var rigtige veer. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Sedigfor

Jeg viste ikke jeg havde veer kl 11:20 først kl 20:30 da kæresten var til fodbold det gik op for mig det var veer (: 

det gjorde ondt men troede ikke på det da jeg skulle sættes igang om tirsdagen " måtte kun gå til 41+3 " (: 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.