Anonym skriver:
jeg er kræsen hvad salat.grøntsager og frugt angår kan ikke klare konsistensen spiser heller ikke slik af den grundt.. og pasta må der ikke være bid i ej heller ris eller kartofler.... så jaaa er vis temmelig kræsen og mega kød og brød glad
Grøntsager kan jo koges og blendes og kommes i kødsovs, farsbrød, supper og brød. 
Hvis du kan lide bare lidt fisk er det også en god ide at få spist noget af det. Æg er også godt og i alle afskygninger, nu elsker jeg blødkogte æg, så det er et par gange i ugen jeg koger 2 æg og rister en skive rugbrød uden smør til morgenmad og det mætter så godt
Jeg er heller ikke så god til frugt men en banan skåret i skiver og på et par stykker groft knækbrød, er både godt til morgenmad eller som mellemmåltid.
Nødder, lige pt er det soyamandler der er min bedste snack, så en 5-10 mandler til et mellemmåltid men feta og oliven er også en god kombination.
Synes du skal prøve at eksperimentere lidt og finde de grøntsager som du ikke helt væmmes ved og prøve at få dem inddraget i dine måltider. 
Anmeld
Citér