Kæmpe baby 37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2016

vitapigen

Min 1. Fødsel var lang og svær at føde baby. Hun var 4150g

Nr 2 fødsel tog 4.5 time fra første ve til han var ude og vejede 4870g fik ikke den mindste skramme ��

Er i øvrigt selv 166 cm høj

Så du skal ikke blive skræmt over størrelsen på baby. Hos mig var ddet meget nemmere ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

Mullesmith

vitapigen skriver:

Min 1. Fødsel var lang og svær at føde baby. Hun var 4150g

Nr 2 fødsel tog 4.5 time fra første ve til han var ude og vejede 4870g fik ikke den mindste skramme ��

Er i øvrigt selv 166 cm høj

Så du skal ikke blive skræmt over størrelsen på baby. Hos mig var ddet meget nemmere ��

Hvor godt at høre  jeg er så klar på at gå i fødsel.  Kan ik vente med at få min lille søn at se. 

Anmeld Citér

22. januar 2016

Lunae

Jeg synes slet ikke at man kan regne med de scanninger. Da vi ventede vores datter, fik vi konstant af vide, at hun ville blive et lille nips omkring de 3 kg. Hun kom ud og vejede 4090g.

Ved min søn blev han også vurderet lavt og jeg fødte 38+4 - han vejede 4280g

Anmeld Citér

23. januar 2016

Fine_007

Mullesmith skriver:

Var til scanning idag 37+0 og "lillemanden" blev målt til 3724g  hold da ferie en kraftig gut blev der også sagt til det! Han kan nok nå op omkring de 5kg sagde manden så der scannede, men så skulle vi overveje kejsersnit, så fik en ny tid 11/2 som er terminsdatoen. Jeg er spændt og lidt bange for hvor stor han har tænkt sig at blive, jeg vil så gerne undgå kejsersnit igen  jeg er ikke engang selv særlig høj (167) men er lidt til den gode side vægtmæssigt, forstår ikke hvorfor jeg laver sådan nogen store unger. Andre med store børn og hvordan gik fødslen?

Prøv at ha i baghovedet, at de nogle gange tager fejl af scanningerne  

min søn blev flere gang skønnet til omkring 5 kg - jeg gik to uger over tid - men det viste sig, at han "kun" vejede 3532 kg, da han endelig kom.

Ligegyldigt hvad, skal du nok klare den 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Ellie79

Mullesmith skriver:

Var til scanning idag 37+0 og "lillemanden" blev målt til 3724g  hold da ferie en kraftig gut blev der også sagt til det! Han kan nok nå op omkring de 5kg sagde manden så der scannede, men så skulle vi overveje kejsersnit, så fik en ny tid 11/2 som er terminsdatoen. Jeg er spændt og lidt bange for hvor stor han har tænkt sig at blive, jeg vil så gerne undgå kejsersnit igen  jeg er ikke engang selv særlig høj (167) men er lidt til den gode side vægtmæssigt, forstår ikke hvorfor jeg laver sådan nogen store unger. Andre med store børn og hvordan gik fødslen?

Ved min datter blev vi også scannet og de sagde at hun vejede 4200 ud kom babypige på 3200 hmm så efterfølgende har vi herhjemme bare smilede af deres skøn ved vores to efterfølgende børn - alle mine børn har vejret Ca det samme Ca. 3200 - kun nummer 3 ramte jordemoderen rigtigt men det gjorde hun vidst kun fordi hun spurgte hvad de 2 andre havde vejet og hun så sagde at det vejede han nok også 

Pøj pøj med fødsel 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Som nogle skriver: så kan de tage fejl min datter havde de vurderet til den lave ende. Jeg fik endda at vide, at JM ville give flødeboller, hvis der Kom en stor baby ud... Sarah vejede 3920 g. Så ikke lige 5 kg. Men en del større end de havde scannede sig til og mærkede... 

Hav det i baghovedet. Hvis baby er stor, så skal du nok klare det alligevel.  

held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

23. januar 2016

Mullesmith

Lunae skriver:

Jeg synes slet ikke at man kan regne med de scanninger. Da vi ventede vores datter, fik vi konstant af vide, at hun ville blive et lille nips omkring de 3 kg. Hun kom ud og vejede 4090g.

Ved min søn blev han også vurderet lavt og jeg fødte 38+4 - han vejede 4280g

Så kan man jo ikke rigtig bruge de der scanninger til noget når de kan scanne så meget forkert. 

Anmeld Citér

23. januar 2016

Mortiltrepiger

Min ældste blev skønnet til 2900 g en uge før termin fødte to dage over og vejede 4120 G. Så de kan godt skønne forkert også med en scanning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.