Mængde af hår - Drenge vs. piger.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Helle30

Mjnahh. Sofie havde det vildeste garn, da hun kom til. Det var jo så meget mørkt, og derfor kom hun ikke til at hedde Signe (Signe er lyshåret). Hun var så behåret, at fødselslægen var helt vild, selv før hun blev født.
Louise var pilskaldet - og det er først nu, hun er begyndt at få lidt anstændigt hår.
Jeg ville have troet, at piger blev født med mere hår end drenge - men er ik' så sikker mere.

- Helle - med to piger - samme foreller - heeelt forskellig hårvækst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Muffinmus

Her var det omvendt.
William havde en del hår, en mohawk frisure faktisk
Men Tor havde kun små dun og det er stadig ikke blevet til ret meget

Anmeld

23. september 2009

Tikki

hmm - det har jeg ikke tænkt over....begge vores unger har meget hår og det kunne ses på scanningen begge gange. Men måske har Malthe lidt mere hår end Iza - vedhæfter lige et par billeder. Børnene er ca 1 uge gammel.

Men fedt at lillesøster har hår..he he...men man kan altså få mange pæne bandebånd ellers
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2009

ivfmarie

Jeanette skriver:

hmm - det har jeg ikke tænkt over....begge vores unger har meget hår og det kunne ses på scanningen begge gange. Men måske har Malthe lidt mere hår end Iza - vedhæfter lige et par billeder. Børnene er ca 1 uge gammel.

Men fedt at lillesøster har hår..he he...men man kan altså få mange pæne bandebånd ellers

Hold nu kaje, Jeanette - de er jo fuldstændig ens - skønne unger - helt sikkert fra samme støbeform

Anmeld

24. september 2009

Monica

Begge mine drenge havde rimeligt med hår da de blev født, men har tabt det rimrlig hurtigt. Kan se at Tobias hår er ved at gro ud igen... Og Gustav, christ med hår han har... Han er kort håret og burde klippes en gang om måneden... Vokser SÅ vildt... Men Lars og jeg har også meget garn og bliver begge klippet en gang om måneden...

Moni - som burde støvsuge inden SP kommer, er bange for hun tvangsfjerne Tobias hvis hun ser den bunker der ligger inde under Gustavs stol...

Anmeld

24. september 2009

Tynen

Monica skriver:

Moni - som burde støvsuge inden SP kommer, er bange for hun tvangsfjerne Tobias hvis hun ser den bunker der ligger inde under Gustavs stol...

LOOOOL!!!
Sidder med nøjagtig samme problem-stilling

... Og hvorfor er det så at jeg bliver ved med at sidde og besvare indlæg nu når ungen sover??!

Anmeld

24. september 2009

Tikki

ivfmarie skriver:

Hold nu kaje, Jeanette - de er jo fuldstændig ens - skønne unger - helt sikkert fra samme støbeform

Ja ingen tvivl om de er søskende ...og ligner farmand  (den der sovende tilstand!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.