Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2016

MajaMarie

Hej jeg hedder Maja og min kæreste Mads. Vi har haft smidt prævention siden nov månede men ikke prøvet intensivt. Han bor nemlig i Odense og jeg i Kbh. 

Jeg skal have mens på fredag men har de sidste 3 dage testet positiv "meget svagt" så tør næsten ikkw tro det. 

Har sure opstød- luft i maven - og ømme bryster især i siden og i den underste.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2016

hautecouture

Babydroemme skriver:

Sket noget nyt eller spændende? 

Jeg testede positiv igår, men jeg begyndte at bløde kraftigt med mange smerter i løbet af dagen. Det gør lidt ondt, må jeg indrømme  men jeg er glad for, at jeg ikke nåede at gøre manden helt vildt glad inden da..

Åhr, det er jeg virkelig ked af at høre... Jeg tror jeg havde ægløsning den 4. (Der testede jeg i al fald positiv på ÆL test), men vi sexede kun den 3. om morgenen og hverken den 4. eller 5. fordi kæresten havde sygt ondt i ryggen  ... Så jeg tør ikke håbe på gevinst denne cyklus  

Er der noget i gære hos andre? 

Anmeld Citér

8. februar 2016

MajaMarie

Anmeld Citér

8. februar 2016

hautecouture

MajaMarie skriver:

Uuuhhh, KÆMPE TILLYKKE! Hvor dejligt 

Anmeld Citér

8. februar 2016

channie-g

Så er den forhåbenligt også sikker her, har kunne teste meget meget svagt positiv de sidste par dage og nu her til aften er det mere tydelig end det har været overhovedet... ���������������� Er 3+4 Idag så mon ikke den bliver tydligere og tydligere fra nu af... ����

Anmeld Citér

9. februar 2016

Nadiapigen

STORT tillykke til dem der har testet positiv nu! 

Jeg krydser for, at jeg også snart står med en postiv test. Har haft en mærkelig muren i maven og underlivet. Såen lidt Ala mens. Og dog ikke. Synes også a min e bryster har føles tunge. Men det jo nok bare ønsketænkning!

Kan teste d. 11( så er der nemlig gået Ca 30 dage, siden sidste mens) 

Glæder mig til a høre fra jer og hvordan det går? 

Anmeld Citér

9. februar 2016

hautecouture

channie-g skriver:

Så er den forhåbenligt også sikker her, har kunne teste meget meget svagt positiv de sidste par dage og nu her til aften er det mere tydelig end det har været overhovedet... ���������������� Er 3+4 Idag så mon ikke den bliver tydligere og tydligere fra nu af... ����

Tillykke til dig også Hvor skønt! 

Anmeld Citér

9. februar 2016

Nadiapigen

MajaMarie skriver:

Hvor kan clearblue digital købes 

Anmeld Citér

9. februar 2016

MajaMarie

Nadiapigen skriver:

Hvor kan clearblue digital købes 

Fx på apoteket eller nettet  

Anmeld Citér

9. februar 2016

Mhysa

Kan jeg nå at hoppe med på denne? �� jeg er 3+2/3+3 hvis der er noget, og jeg er ved at drive min stakkels kæreste til vanvid fordi jeg er så fokuseret på det. Jeg frygter at der ikke er noget denne gang, da det føles som om at menstruation er lige oppe over, men til gengæld skal jeg tisse hele tiden ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.