Skal vi følges?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.048 visninger
40 svar
27 synes godt om
19. januar 2016

Babydroemme

Hej! 

Jeg vil lige præsentere mig selv. Jeg er 18 år, og jeg bor sammen med min skønne kæreste som er 19. Vi er begge igang med HF, han starter på videregående til sommer.

Vi er lige gået igang med pb, og jeg har testdag om en lille uge, hvis ikke menstruationen dukker op inden  håber jeg kan være med herinde, og der er nogle der vil følges?

Knus

Jeg kan desuden følges inde på MinMave på bloggen Babydrømme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2016

channie-g

Hej... 

Her er vi ved pb nr. 3 :-) vi startede 3 jan. I år så det er stadig ret nyt, men håber den er der i første forsøg (ligesom med de 2 første) 

jeg hedder channie og er 27 år, bor i Midtjylland og er gift med mine børns far Mathias, som jeg har været kærester med i 12 år snart..  ��

Anmeld Citér

19. januar 2016

migxher

Jeg er 21 min kæreste er 25, vi er lige gået igang med nummer 2(vi har en dreng på 10 måneder). Jeg smed mini pillerne for 14 dage siden og min menstruation er lige stoppet for 3 dage siden. 
Vi tager den stille og rolig her til at starte med, men jeg er nu alligevel spændt. Vores søn tog det 7 månede at lave.
Lige nu går jeg hjemme med vores dreng, men det er planen jeg skal begynde i skole(læse pædagog) om et år. Alt efter hvordan det ser ud med graviditet til den tid. 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Babydroemme

channie-g skriver:

Hej... 

Her er vi ved pb nr. 3 :-) vi startede 3 jan. I år så det er stadig ret nyt, men håber den er der i første forsøg (ligesom med de 2 første) 

jeg hedder channie og er 27 år, bor i Midtjylland og er gift med mine børns far Mathias, som jeg har været kærester med i 12 år snart..  ��

Held og lykke! Jeg krydser for at treeren kommer nemt og hurtigt 

Jeg har også en drøm om tre børn - men det kan jo ændre sig endnu 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Babydroemme

migxher skriver:

Jeg er 21 min kæreste er 25, vi er lige gået igang med nummer 2(vi har en dreng på 10 måneder). Jeg smed mini pillerne for 14 dage siden og min menstruation er lige stoppet for 3 dage siden. 
Vi tager den stille og rolig her til at starte med, men jeg er nu alligevel spændt. Vores søn tog det 7 månede at lave.
Lige nu går jeg hjemme med vores dreng, men det er planen jeg skal begynde i skole(læse pædagog) om et år. Alt efter hvordan det ser ud med graviditet til den tid. 

Held og lykke! Hvis det lykkes rimelig hurtigt, så bliver der ikke langt mellem de små, hvilket må være skønt. 

Jeg skal også videre på pædagog studiet, når jeg har fået taget min hf færdig. Jeg går på VUC, så jeg strækker den lige på et år mere. 

Anmeld Citér

20. januar 2016

hautecouture

Jeg er Jane og blev 29 her i december. Kæresten og jeg har været sammen i 8 år og har en dejlig datter på 4,5 år ... Jeg har ventet meget længe, men job, skole, økonomi og personlige årsager har skygget for projekt baby nr. 2 .. Men i forgårs smed vi pillerne ud (så det er stadig HELT nyt) og jeg glæder mig til vi er rigtigt igang ;-) Det tog kun 1 mdr at lave datteren, men er klar over at det ikke nødvendigvis går ligeså hurtigt denne gang ...(men håber det godt nok, haha)

Anmeld Citér

20. januar 2016

Babydroemme

hautecouture skriver:

Jeg er Jane og blev 29 her i december. Kæresten og jeg har været sammen i 8 år og har en dejlig datter på 4,5 år ... Jeg har ventet meget længe, men job, skole, økonomi og personlige årsager har skygget for projekt baby nr. 2 .. Men i forgårs smed vi pillerne ud (så det er stadig HELT nyt) og jeg glæder mig til vi er rigtigt igang ;-) Det tog kun 1 mdr at lave datteren, men er klar over at det ikke nødvendigvis går ligeså hurtigt denne gang ...(men håber det godt nok, haha)

Held og lykke! Jeg krydser for at det går stærkt

Der er lidt over seks år meller min lillebror og jeg - vi har ikke leget meget sammen, men jeg tror nu at vi får stor glæde af hinanden senere hen

Anmeld Citér

20. januar 2016

Babydroemme

Er her nogle garvede krops eksperter? Min krop er super mærkelig. Har nu pletblødning 7 dage før forventet menstruation, og jeg forstår ingenting 

Anmeld Citér

20. januar 2016

Sandratoft

Babydroemme skriver:

Er her nogle garvede krops eksperter? Min krop er super mærkelig. Har nu pletblødning 7 dage før forventet menstruation, og jeg forstår ingenting 

Imlantationsblødning måske?  

Anmeld Citér

20. januar 2016

Babydroemme

Sandratoft skriver:

Imlantationsblødning måske?  

Hmm.. det ville være meget overraskende, og især i første cyklus. Det kunne ellers være fantastisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.