Ej i skal se et billede min mand tog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2016

Yoggibear

Wow sikke en forandring. Jeg havde læst om dit vægttab men billederne giver en fantastisk effekt. Du kan være SÅ stolt af dig selv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Mamalou

grinny skriver:

Ja det er meget vigtigt, og faktisk også vigtigt at dele billederne og hele oplevelsen selvom det til tider kan virke som "blær", men det giver mig blod på tanden at få ros af andre - det er jo bare en ærlig sag 

Men heldigvis roser min mand og min familie mig dagligt og spørg ind til og det er virkelig skønt at få den opbakning 

Du blærer dig bare alt det du vil. Det er SÅ flot! 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Christine

grinny skriver:

Jeg har jo ikke rigtig kunne tro det når jeg så mig i spejlet. Jeg så/ser hele tiden pigen på 116,5 kg men så tog han et billede og det gik ligepludselig op for mig, så måtte tage et selfie for at sammenligne 

Jeg vejer nu 87,6 - det er altså 28,9 kg 

Nå men nu lidt billeder  Tag jer ikke af at jeg er grim på 1 af dem  i får også lige et fra nytår 14/15

Vildt! 

Så sejt klaret!!

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Yoggibear skriver:

Wow sikke en forandring. Jeg havde læst om dit vægttab men billederne giver en fantastisk effekt. Du kan være SÅ stolt af dig selv 

Ja billeder siger mere en tallene på vægten 

Og tusind tusind tak 

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Christine skriver:

Vildt! 

Så sejt klaret!!

Mange tak 

Er altså også bare pisse stolt af mig selv 

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Mamalou skriver:

Du blærer dig bare alt det du vil. Det er SÅ flot! 

Tak tak 

Anmeld Citér

18. januar 2016

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Du er bare pisse sej...

Jeg gik faktisk også fra 116,5 til 84 kg, da vi knoklede for at blive gravide for 6 år siden.... Lidt pudsig... Da jeg var dernede lykkedes det os, at producere en øko... 

Da jeg fødte alt fortidligt, og gennemgik 5 mdr på sygehus, så fik jeg angst og dermed angstmedicin, som gjorde jeg tog hele L... På igen... Så nu tager jeg turen igen igen...  Men er kommet godt igang....

pøj pøj med jeres projekt....

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Mathias Villads skriver:

Du er bare pisse sej...

Jeg gik faktisk også fra 116,5 til 84 kg, da vi knoklede for at blive gravide for 6 år siden.... Lidt pudsig... Da jeg var dernede lykkedes det os, at producere en øko... 

Da jeg fødte alt fortidligt, og gennemgik 5 mdr på sygehus, så fik jeg angst og dermed angstmedicin, som gjorde jeg tog hele L... På igen... Så nu tager jeg turen igen igen...  Men er kommet godt igang....

pøj pøj med jeres projekt....

Ej ja, det er da lidt pudsigt 

Ville så gerne lave en øko, men nu starter vi (forhåbentligt) i denne uge så en øko bliver det nok ikke 

Sejt du er i gang igen  Bare det at komme i gang er et stort skridt, det var det i hvert fald for mig - men jeg havde aldrig turde håbe og tro at det ville gå så stærkt 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Doubleup

grinny skriver:

Jeg har jo ikke rigtig kunne tro det når jeg så mig i spejlet. Jeg så/ser hele tiden pigen på 116,5 kg men så tog han et billede og det gik ligepludselig op for mig, så måtte tage et selfie for at sammenligne 

Jeg vejer nu 87,6 - det er altså 28,9 kg 

Nå men nu lidt billeder  Tag jer ikke af at jeg er grim på 1 af dem  i får også lige et fra nytår 14/15

Hold da op, hvor er du sej

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

allemine2 skriver:

Hold da op, hvor er du sej

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.