Ej i skal se et billede min mand tog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.734 visninger
22 svar
43 synes godt om
18. januar 2016

grinny

Jeg har jo ikke rigtig kunne tro det når jeg så mig i spejlet. Jeg så/ser hele tiden pigen på 116,5 kg men så tog han et billede og det gik ligepludselig op for mig, så måtte tage et selfie for at sammenligne 

Jeg vejer nu 87,6 - det er altså 28,9 kg 

Nå men nu lidt billeder  Tag jer ikke af at jeg er grim på 1 af dem  i får også lige et fra nytår 14/15

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2016

Lisbeth1985

Wow!! Sikke en forandring!! Du ser skøn ud:-)

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Lisbeth1985 skriver:

Wow!! Sikke en forandring!! Du ser skøn ud:-)

Ja det er helt vildt! Jeg har fået en hals MED hoved og ikke et stort kæmpe hoved 

Anmeld Citér

18. januar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Super flot klaret, og kæmpe forskel! Vh stine

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

StineW79 skriver:

Super flot klaret, og kæmpe forskel! Vh stine

Tusind tak 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Stor forskel. 

Godt gået!!  

gid det var mig. Jeg tror, det er vigtigt, at du ser disse billeder og klapper dig selv på skulderen! Det er SÅ fortjent. 

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Saphiira skriver:

Stor forskel. 

Godt gået!!  

gid det var mig. Jeg tror, det er vigtigt, at du ser disse billeder og klapper dig selv på skulderen! Det er SÅ fortjent. 

Ja det er meget vigtigt, og faktisk også vigtigt at dele billederne og hele oplevelsen selvom det til tider kan virke som "blær", men det giver mig blod på tanden at få ros af andre - det er jo bare en ærlig sag 

Men heldigvis roser min mand og min familie mig dagligt og spørg ind til og det er virkelig skønt at få den opbakning 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
grinny skriver:

Ja det er meget vigtigt, og faktisk også vigtigt at dele billederne og hele oplevelsen selvom det til tider kan virke som "blær", men det giver mig blod på tanden at få ros af andre - det er jo bare en ærlig sag 

Men heldigvis roser min mand og min familie mig dagligt og spørg ind til og det er virkelig skønt at få den opbakning 

Du har lov til at blære dig lige så meget du vil. Det er sq så flot det resultat, du er nået 

Anmeld Citér

18. januar 2016

Lisbeth1985

grinny skriver:

Du har fortjent ALT det ros,som du får med på vejen!!!

Hvordan har du tabt dig? Kost? Motion? Eller begge dele?

Anmeld Citér

18. januar 2016

grinny

Lisbeth1985 skriver:

Du har fortjent ALT det ros,som du får med på vejen!!!

Hvordan har du tabt dig? Kost? Motion? Eller begge dele?

Begge dele 

Jeg har valgt at jeg ikke har noget der hedder "snyde-dage" for så falder jeg i, så jeg lever uden kunstigt sukker og uden stivelse.

Jeg har bruger 85% chokolade hvis jeg skal hygge - men gør det meget sjældent. Light sodavand drikker jeg også på hygge aftener, og ellers dansk vand eller andet vand med brus når trangen til sodavand er stor eller hvis vi er til fødselsdag.

Kartofler, ris og pasta er helt væk og så spiser jeg helst ikke svinekød da der tit er meget overskuds-fedt i kødet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.