Fåkking trøske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Tynen

Ja, det er hvad jeg tror DDSINH (Red, Drengen der stadig intet navn har), Stella og mine bryster har erhvervet sig.

Stella har selvfølgelig haft fingrene (Eller munden, om I vil) i hans sutter og klager nu over "AV!" i tungen som spøjst nok er blevet helt hvid.
Lillebror er også helt hvid på tungen - også selvom det er flere timer siden han spiste sidst, og nu svider mine brystvorter helt vildt - Kan det næsten være andet?

Ringede til doktormanden som udskrev Brentan salve til ungerne (Uden at se dem, men gennem tlfén), men mit spørgsmål er nu - Er det ikke meningen at jeg også skal "behandles"?
Der står at det er til mundhulen, så det kan jeg vel ikke bruge på pattern´?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Nadi

Oliver havde også trøske da han blev ammet (og igen da dp-gruppen blev ramt af det, så alle brøn iområdet stortset havde det), men jeg fik heller ingen behandling. Nu er det jo ved at være så længe siden jeg ammede  men jeg mener bare at jeg skulle vaske patterne godt inden og efter amningen.
Men ellers spørg på apoteket når du henter det, hvis ikke du har fået det??

Anmeld

22. september 2009

Louise mortil4

jeg aner intet på trøske og amning, men da Nanna fik det blev jeg rådet til at vaske hendes mund godt i danskvand, kan du ikke evt gøre det med babserne??

Anmeld

22. september 2009

Siber

jeg fik svampe salve til min bubs, da Johanna havde trøske. Helt vildt besværlgt, for man skulle smørre, også skulle det tørres af når dukkebarnet skulle ammes. men jo du skal også behandles, du har også svamp!

Knus SIber

Anmeld

22. september 2009

Juniors mor

Eij altså - nu skal i da snart have det lidt roligt hjemme hos jer skal i ikke?????
Magnus havde også trøske og før vi fik Brentan til ham vaskede jeg hans mund i danskvand og det hjalp lidt. Jeg kløede også en smule selv, men vaskede mig godt før og efter amning og så forsvandt det samtidig med Magnus også forsvandt.
-Helle

Anmeld

22. september 2009

heaven

hvad med at vaske patterne (dit eget yndige udsagn) i danskvand før og efter amning??

Jannie

Anmeld

23. september 2009

Monica

HEj.

Jeg er ret sikker på at du skal behandles med det samme som børnene... Ellers bliver det ikke bedre... Snak luge med lægen igen...

Moni

Anmeld

23. september 2009

Helle30

Men trøske er jo en form for svampeinfektion, så derfor skal dine yndigheder også behandles - sagde konen, der ingen erfaring havde med amning... Nuvel: Jeg ville behandle mundhulen med brentan og så forklare manden, at jeg var nød til at tage et karbad med dupning af brysterne i danskvand - for det står der i bøgerne - og ellers kan der ske alt muligt grusomt. Det kan jo sagtens tage et par timer. .

- Helle, som kun har oplevet trøske med Sofie som flg. af den uvidenhed, at man ikke skal sutte på sutten eller stikke sin finger in som en anden prinsesse Mary til dåb. - og hvad hun så har prepareret sin finger med for at undgå trøske - tjahh..

Anmeld

23. september 2009

Muffinmus

jep, du skal også..havde det også med Tor den her gang, gik dog over efter 2 dage med salven, men tør den af inden amning eller kom den på lige efter endt amning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.