Vil i se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Tynen

Lene76 skriver:

whau..... sikke nogle flotte billeder kan godt forstå du gerne vil vise dem frem.

hvor er Stella bare fantastisk på billederne... er osse helt vild med det hvor i griner.

Har du fået billederne på en cd el ? ska du ha dem i en mappe el er planen at de ska op og hænge......

Jeg har fået dem i et "album", så får vist desværre ikke en cd med dem som jeg ellers troede.

De skal ikke op og hænge, så det er mere til lige at tage frem når savnet efter maven bliver for stort
.. Er meget blufærdig sådan IRL..
Hmm... Det er faktisk ret underligt, nu jeg tænker over det.
Jeg tror faktisk heller ikke jeg ville have lyst til at vise min svigermor billeder fra fødslen hvor jeg ligger med yveret fremme, men har da flashet dem i tide og utide herinde  
Hmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Tynen

TAK! for rosen!
I´så søde!!

Jeg blev simpelthen så glad for dem at jeg bare blev nødt til at vise dem til nogen der har forstand på det
Min kæreste gider efterhånden ikke klappe i hænderne over dem mere 

Anmeld

24. september 2009

Rasmine

Du er smuk
Hilsen Lars

Anmeld

24. september 2009

Tikki

Neeeiii hvor er de bare gode og hvor er det bare fantastisk at se på - og ja især dem med Stella - sikke en guld-unge

Anmeld

24. september 2009

Lulle25

Sikke nogle fine billeder

Anmeld

25. september 2009

bette

Tynen skriver:

Hende her:
http://www.schroederfotografi.dk/
Hun er lidt ældre end jeg og har sit eget firma over ved Babysam af..
Du skal da også have sådan en omgang næste gang

hold fast hun er dygtig.. den vil jeg lige huske og gemme som favorit. !!!

Anmeld

25. september 2009

Nadi

Hun har boet på samme vej som mig da vi var små, hendes forældre har pool i haven. Vi andre havde en gummibåd med vand i

Men ja hun er skide dygtig!!

Anmeld

26. september 2009

Tynen

Nadi skriver:

Hun har boet på samme vej som mig da vi var små, hendes forældre har pool i haven. Vi andre havde en gummibåd med vand i

Men ja hun er skide dygtig!!

Ja, det er nemlig hende..
Det kunne da være du kunne få lidt rabat nu I nærmest næsten var naboer.. Eller.. Næsten boede på samme vej.. Eller nowet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.