Forsøgt i lang tid 8 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej. Håber nogen kan give mig lidt håb/ro. min mand og jeg prøver at få Nr. 2. Nr 1 blev til i første hug ved brug af  æl test. vi har nu faktisk prøvet i 8 mdr. Og brugt æl i 7 af dem. Stadigvæk ikke 2 streger. Jeg har haft en svingende cyklus efter en presset job efter barsel, men er ude af det for over 1 år siden. Jeg fik fjernet en polyp i maj i livmoderen, men besked om  bare hjem og gå i gang. Vi havde inden da prøvet i 2 mdr men kunne bare mærke noget var galt, og gik til min læge, og derfra til gynekolog. som opdaget polyppen. Jeg er nu vildt bekymret for at vi er et af de par der af en eller anden grund ikke kan få  Nr 2. Jeg begyndte til akupunktur for ca 2  mdr siden for at optimere min balance i kroppen.  Jeg bliver nød til at høre. Er der andre herinde som fik Nr 1 med lynets hast, hvor  Nr. 2  tog lang tid? Jeg er rigtig ked af det. hver md at skulle blive skuffet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Lilott

elias blev lavet i 3 forsøg, men nu hvor vi ønsker os en mere vil det slet ikke lade sig gøre Vi har forsøgt i halvandet år

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

OMG det er Jeg ked af at hører.  Jeg var ved lægen i sidste uge, og fik en henvisning til  gynekolog  selvom vi ikke har prøvet et år endnu, grundet min  tidligere polyp og brug af  æl test. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Bruger i også æl tests?

Anmeld Citér

16. januar 2016

stm2812

Anonym skriver:

Hej. Håber nogen kan give mig lidt håb/ro. min mand og jeg prøver at få Nr. 2. Nr 1 blev til i første hug ved brug af  æl test. vi har nu faktisk prøvet i 8 mdr. Og brugt æl i 7 af dem. Stadigvæk ikke 2 streger. Jeg har haft en svingende cyklus efter en presset job efter barsel, men er ude af det for over 1 år siden. Jeg fik fjernet en polyp i maj i livmoderen, men besked om  bare hjem og gå i gang. Vi havde inden da prøvet i 2 mdr men kunne bare mærke noget var galt, og gik til min læge, og derfra til gynekolog. som opdaget polyppen. Jeg er nu vildt bekymret for at vi er et af de par der af en eller anden grund ikke kan få  Nr 2. Jeg begyndte til akupunktur for ca 2  mdr siden for at optimere min balance i kroppen.  Jeg bliver nød til at høre. Er der andre herinde som fik Nr 1 med lynets hast, hvor  Nr. 2  tog lang tid? Jeg er rigtig ked af det. hver md at skulle blive skuffet 

Jeg kan sagtens forstå din frustration. Har selv været der og det er virkelig ikke sjovt at gå igennem.

Ronja blev lavet på p-piller, og derefter prøvede vi i 2 år og 3 måneder at få en til og det ville bare ikke lykkes. Jeg aftalte med lægen at vi skulle til udredning,,da mine cyklusser også svingede fra 32-48 dage:/ dagen inden manden skulle have lavet en sædprøve, så stod jeg med de to streger. Og jeg skulle have taget blodprøver når min menstruation meldte sig.

ærligt.... Det har været det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg har været utrolig langt nede, for ønskede så brændende et til barn og har altid gerne villet have en stor familie. Jeg har ingen magiske tricks. Intet der kan hjælpe, men vil krydse alt jeg kan for at I snart står med to streger. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Tøs85

Anonym skriver:

Jeg blev gravid med nr1 i første hug og med nr 2 efter 9 mdr, så forstår godt din uro.. Spiser du vitaminpiller og folinsyre? Det begyndte jeg på et par måneder inden jeg blev gravid og tror det har lidt at sige..

Ellers er det mit råd 

Anmeld Citér

16. januar 2016

fo82

Tøs85 skriver:

Jeg blev gravid med nr1 i første hug og med nr 2 efter 9 mdr, så forstår godt din uro.. Spiser du vitaminpiller og folinsyre? Det begyndte jeg på et par måneder inden jeg blev gravid og tror det har lidt at sige..

Ellers er det mit råd 

Sorry men det har intet at sige, jeg har spist gravidvitamin og fiskeolie i alle de 8 mdr/ 9 cyklus vi har prøvet.... 

I øvrigt anbefales det at starte på folinsyre 3 mdr før man planlægger at blive gravid for at fylde depoter og modvirke neuralrørsdefekt...

Anmeld Citér

17. januar 2016

Tøs85

fo82 skriver:

Sorry men det har intet at sige, jeg har spist gravidvitamin og fiskeolie i alle de 8 mdr/ 9 cyklus vi har prøvet.... 

I øvrigt anbefales det at starte på folinsyre 3 mdr før man planlægger at blive gravid for at fylde depoter og modvirke neuralrørsdefekt...

Så har det vel også noget at sige..?

Anmeld Citér

17. januar 2016

fo82

Så har det vel også noget at sige..?

Ikke på fertiliteten.... Som skrevet - folinsyre forebygger neuralrørsdefekt hos fosteret, derfor anbefales det at msn begynder inden man starter på P.b. 

Her i huset er mange tricks prøvet: æl test, gele Royal osv... 

Og igen vi er på 8 mdr/ cyklus 9 - så ingen effekt her... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.