Anonym skriver:
Hej. Håber nogen kan give mig lidt håb/ro. min mand og jeg prøver at få Nr. 2. Nr 1 blev til i første hug ved brug af æl test. vi har nu faktisk prøvet i 8 mdr. Og brugt æl i 7 af dem. Stadigvæk ikke 2 streger. Jeg har haft en svingende cyklus efter en presset job efter barsel, men er ude af det for over 1 år siden. Jeg fik fjernet en polyp i maj i livmoderen, men besked om bare hjem og gå i gang. Vi havde inden da prøvet i 2 mdr men kunne bare mærke noget var galt, og gik til min læge, og derfra til gynekolog. som opdaget polyppen. Jeg er nu vildt bekymret for at vi er et af de par der af en eller anden grund ikke kan få Nr 2. Jeg begyndte til akupunktur for ca 2 mdr siden for at optimere min balance i kroppen. Jeg bliver nød til at høre. Er der andre herinde som fik Nr 1 med lynets hast, hvor Nr. 2 tog lang tid? Jeg er rigtig ked af det. hver md at skulle blive skuffet
Jeg kan sagtens forstå din frustration. Har selv været der og det er virkelig ikke sjovt at gå igennem.
Ronja blev lavet på p-piller, og derefter prøvede vi i 2 år og 3 måneder at få en til og det ville bare ikke lykkes. Jeg aftalte med lægen at vi skulle til udredning,,da mine cyklusser også svingede fra 32-48 dage:/ dagen inden manden skulle have lavet en sædprøve, så stod jeg med de to streger. Og jeg skulle have taget blodprøver når min menstruation meldte sig.
ærligt.... Det har været det hårdeste jeg nogensinde har prøvet. Jeg har været utrolig langt nede, for ønskede så brændende et til barn og har altid gerne villet have en stor familie. Jeg har ingen magiske tricks. Intet der kan hjælpe, men vil krydse alt jeg kan for at I snart står med to streger. 
Anmeld
Citér