(marts) Pøller i vandet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Ha ha altså. 

Skal lige være HELT sikker.. du ER stoppet med at pølle i vandet når du er i karbad ikk??! eller er det livsvarig karantæne jeg må indstille mig på at give Maya... hiiiiiii hii!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Skal lige være HELT sikker.. du ER stoppet med at pølle i vandet når du er i karbad ikk??! eller er det livsvarig karantæne jeg må indstille mig på at give Maya... hiiiiiii hii!  

Griner jo jo den smutter sgu en gang i mellem især når jeg i svømmehalen ha ha der bliver jeg nød til at have ble på det den store pool der den gør sgu noget ved min mave griner.

Anmeld

23. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Trineviborg skriver:

Ja.. 4. aften i træk! Og nu tog jeg et billede - hun ser jo ligefrem stolt ud!  Det er hermed slut med karbade i et stykke tid!

Hi hi hi, hvor er hun bare sød - men jeg kan godt forstå, at du synes det er møj-irriterende, hi hi hi

Anmeld

23. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Griner jo jo den smutter sgu en gang i mellem især når jeg i svømmehalen ha ha der bliver jeg nød til at have ble på det den store pool der den gør sgu noget ved min mave griner.

Altså Diana ... du får ikke lov til at låne vores bad .

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Misjelle skriver:

Altså Diana ... du får ikke lov til at låne vores bad .

Ej øv det havet jeg ellers lige glædet mig til.

Anmeld

23. september 2009

Misjelle

Diana... skriver:

Ej øv det havet jeg ellers lige glædet mig til.

Det der med at pølle i vandet må i holde ovre i Jyllands land .

Anmeld

24. september 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Hiihihi! Godt der findes voksenbleer - så er der også håb for Maya når hun bliver ældre!

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Hiihihi! Godt der findes voksenbleer - så er der også håb for Maya når hun bliver ældre!

Det jo det så du har intet at være nervøs for ha ha. Men når i skal købe hus nok bedst det uden badekar griner.

Anmeld

24. september 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Det jo det så du har intet at være nervøs for ha ha. Men når i skal købe hus nok bedst det uden badekar griner.

Uhh du siger noget! Åhh så mange ting man skal tage hensyn til når man har et pøllebarn Mon der findes en forening for ufrivillige-pølle-svømmere (U.P.S.) ???

Anmeld

24. september 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Uhh du siger noget! Åhh så mange ting man skal tage hensyn til når man har et pøllebarn Mon der findes en forening for ufrivillige-pølle-svømmere (U.P.S.) ???

Det tror jeg vi skal have undersøgt så må jeg sgu meldes ind ha ha ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.