(marts) Pøller i vandet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.097 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. september 2009

MoarViborg

Ja.. det er hvad der nu har været for tredje aften i træk!

Maya kommer i bad hver aften lige inden sengetid, og her for tre dage siden oplevede vi så for første gang, at Maya lige lavede et par pøller i vandet.. Vi grinede lidt af det - for det er da lidt sjovt på sådan en lidt Yiirrrv måde!

Men nu er det ¨så tredje aften i træk, og jeg griner ikke længere, for det er nu ikke lækkert, og karret skal have den helt store skrubbetur hver gang! Håber sørme ikke hun får for vane at "gemme" pøllerne til badet

Har I oplevet det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Diana...

Ha ha ha Lucas har heldigvis kun gjort det en gang griner utroligt nok efter som han er den helt store skider  Men jeg selv da jeg var i den alder jamen min mor sagde at de blev nød til at lyn bade mig til sidst i en periode for at slippe for det lort i vandet og det var lige meget hvad tid de badet mig så skulle der en Lort ud ha ha.

Men det stoppet jo selvfølgelig så på et tidspunkt og så fik de min lille søster og vi skulle så i bad sammen og så sked jeg da bare igen i badekaret og blev MEGA bange for den lort der svømmet rund i badet griner. 

Knus Diana der   for at i ikke har såden en lille en som mig ha ha.

Anmeld

22. september 2009

Misjelle

hehe det er da lidt sjovt, mon ikke det er fordi hun slapper sådan helt af nede i vandet? Vi har ikke prøvet at der pludselig var en ubåd i badet endnu, men Linus er heller ikke den store badenymfe .

Anmeld

22. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hi hi hi , nej, vi har ikke oplevet det, hverken med Luka eller Lina selvom de begge er nogen badenymfer

Anmeld

22. september 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Ha ha ha Lucas har heldigvis kun gjort det en gang griner utroligt nok efter som han er den helt store skider  Men jeg selv da jeg var i den alder jamen min mor sagde at de blev nød til at lyn bade mig til sidst i en periode for at slippe for det lort i vandet og det var lige meget hvad tid de badet mig så skulle der en Lort ud ha ha.

Men det stoppet jo selvfølgelig så på et tidspunkt og så fik de min lille søster og vi skulle så i bad sammen og så sked jeg da bare igen i badekaret og blev MEGA bange for den lort der svømmet rund i badet griner. 

Knus Diana der   for at i ikke har såden en lille en som mig ha ha.

ha ha ha ha

Anmeld

22. september 2009

Mira0911

Hehe... Har dog ikke oplevet det endnu... Men det kommer vel nok...

Anmeld

23. september 2009

MoarViborg

Eii.. tænk at det kun er Maya der er sådan en pøllefrans! det ER altså ikke så "lady-like"! Ææii! 

Men så må jeg jo bare bruse hende i en periode!
Bare så ærgeligt for hun ELSKER bare det bad om aftenen! Tror nu hun får en chance mere i aften - og kommer der pøller, ja så tager jeg sgu et billede og gemmer det til hendes konfirmation

Anmeld

23. september 2009

Jules

Hihi... Ja det er sjovt første gang... Men så går det ligesom over igen!
Jeg har kun oplevet det en enkelt gang da han var ganske lille og så engang hvor han havde diarre....
Så har desværre ingen råd til dig....

Anmeld

23. september 2009

MoarViborg

Ja.. 4. aften i træk! Og nu tog jeg et billede - hun ser jo ligefrem stolt ud!  Det er hermed slut med karbade i et stykke tid!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2009

Diana...

Trineviborg skriver:

Ja.. 4. aften i træk! Og nu tog jeg et billede - hun ser jo ligefrem stolt ud!  Det er hermed slut med karbade i et stykke tid!

Ha ha altså. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.