Hvad ville i gøre?.. Hånden på hjertet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2016

Anonym

SaraSHirsvang skriver:

Hej alle babybruger.

Dette spørgsmål er til jer der har hund eller har haft hund -

Jeg har Perle på snart 8 år, hun er en dejlig blandning af labrador og newfoundlænder (dog kun på størrelse som en lille labrador) hun har ALTID været den mest velopdragne hund jeg har mødt: går altid løs og går aldrig længere end en meter væk, kommer når man kalder, er virkelig virkelig kælen og rolig. Hun kan med alle hunde, katte og børn osv.

Så har vi så Noah på 8 måneder som er vild med Perle - smiler og griner over hele hovedet så snart han ser hende. Perle har alle dage egentlig været mere ligeglad end interesseret og går som regel bare væk hvis Noah kommer hen til hende. Nu er hun så begyndt at brumme/knurre af ham hvis der er mindre end 1,5 meter mellem dem?! Det overrasker mig meget at hun pludselig er sådan, da hun aldrig nogensinde har været sådan eller knurret af nogen. 

Noah har aldrig gjort hende ondt, som ville kunne gøre hende bange, sur, usikker og eller lignende... 

Jeg ønsker gode råd til hvad i tænker eller hvad i ville ha gjort ? 

Tak 

Jeg ville skille mig af med Perle hurtigst muligt inden hun går til angreb på Noah. 

Hun knurrer og udviser tydeligvis utilfredshed med ham og han forstår ikke hendes grænser endnu. 

Ville som mor aldrig kunne tilgive mig selv hvis jeg var så egoistisk og beholdte min elskede hund hvis den en dag angreb min søn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.