Eksperthjælp: Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
0 svar
0 synes godt om
14. januar 2016

Vivi Hollænder

Hej vivi. Jeg håber lidt du kan hjælpe mig her, er meget forvirret. Manden og jeg er begyndt på projekt baby og har været igang siden oktober måned. I januar havde vi sex både op til og efter ægløsning. Nu her en uge før forventet menstration, begyndt jeg at have brunt udflåd i går og det var ikke ret meget, jeg tog et bind på og der var nærmest ikke kommet noget efter jeg kom hjem fra jobbet idag. Ca 2 timer efter fik jeg noget jeg troede var menstration, det lignede bare vandet udflåd der var lyserødt( hvor når jeg har mens er det blodrødt) kan det være implantionsblødning? Det forsvinder så snart jeg tørrer mig.
Det er jo nok for tidligt at teste endnu.
Håber du kan hjælpe??

Vivis svar

Kære Tøs 82

Det er desværre en af den slags spørgsmål, som er umulige at besvare via en brevkasse.

Du må vente og se, hvad testen siger.

Kærligst

Vivi

I Vivis brevkasse kan du få svar på alle spørgsmål, der vedrører din eller din partners seksualitet eller jeres fælles sexliv.

Se Vivis hjemmeside på: Bedresexliv.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.