Hvem tror i der har haft mest sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

I mit tilfælde er det sådan..

SKØNT for sex er jo bare godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

LotteGabriella

Jeg har stemt med forskellige partner...

Jeg er en af dem.... 

enig, me 2 - altså da jeg var single selvfølgelig....bare så det ikke misforståes

Anmeld

22. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Dem med fast partner får da klart mest sex...hvis ikke, så er det egen skyld..
Det viser undersøgelser vidst også...og egentlig logisk nok....hvis jeg havde en ny fredag og lørdag hver uge, så er det stadig færre gange end de fleste i et forhold...og ja, så har de færreste singler vel 2 forskellige om ugen.
Knus Eva..

hmm...altså man kan jo ha' bollevenner og de står til rådighed 24-7 lige så vel som en fast partner

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

hmm...altså man kan jo ha' bollevenner og de står til rådighed 24-7 lige så vel som en fast partner

Men tror du ikke stadig det bliver færre gange end en der så og sige er lige ved hånden...
Det er det i mit tilfælde i hvert fald, men det er jo ikke sikkert det er sådan for alle...men nu lever jeg jo helt som en nonne....det er ret interessant..
Knus.

Anmeld

22. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Men tror du ikke stadig det bliver færre gange end en der så og sige er lige ved hånden...
Det er det i mit tilfælde i hvert fald, men det er jo ikke sikkert det er sådan for alle...men nu lever jeg jo helt som en nonne....det er ret interessant..
Knus.

jeg ved jo kun hvordan det var for mig, da jeg var  sinlge men jeg havde så også en meget UNORMAL stor sexlyst

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

jeg ved jo kun hvordan det var for mig, da jeg var  sinlge men jeg havde så også en meget UNORMAL stor sexlyst

Jeg tror bare jeg har fået gennelevet den del af det... nu gider jeg bare ikke glo på de liderlige mænd-griner- og så synes jeg faktisk det er en rar fornemmelse bare at være mig i mig i en periode...bare man har en livlinie...
Knus..

Anmeld

22. september 2009

LotteGabriella

Eva skriver:

Jeg tror bare jeg har fået gennelevet den del af det... nu gider jeg bare ikke glo på de liderlige mænd-griner- og så synes jeg faktisk det er en rar fornemmelse bare at være mig i mig i en periode...bare man har en livlinie...
Knus..

ja lige præcis, en livline er sgu nødvendig når man er single, just in case

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har stemt at jeg tror man får mest når man er i et fast forhold og det tror jeg på af samme grunde som de andre som har svaret det.

Jeg er selv vildt dårlig til at være single - har f.eks. aldrig haft mod på / lyst til et one-night stand trods "dates" og masser af byture med intens flirt og kysseri, så jeg har virkelig ikke fået meget sex når jeg har været single, på nær med min faste rebound-guy som altid stiller op når jeg er single... Så har det så været megafedt på 1000 andre måder   Og så har jeg så taget revance i mine forhold og har haft et pænt aktivt sexliv...

Anmeld

22. september 2009

saxa

Dem med fast partner - ligesom mig selv Jeg får ihvertfald hvad jeg skal have..  
Men det kommer vel an på mange ting.. For der er jo også mange i fast forhold, hvor sexlivet er gået lidt i stå.. Kender da nogle stykker af dem.. Hmm.. Men godt spørgsmål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.