Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver:Ja som spørgsmålet lyder Hvem tror i der har haft mest sex?Dem der har haft mange forskellige partner?Eller dem der har haft knap så mange men måske har haft længere forhold?Knus Diana
Dutte84 skriver:Jeg har stemt med forskellige partner... Jeg er en af dem....
Diana... skriver:Oki hvorfor tror du dem med flest partner har haft mest sex?
Eva skriver:Dem med fast partner får da klart mest sex...hvis ikke, så er det egen skyld..Det viser undersøgelser vidst også...og egentlig logisk nok....hvis jeg havde en ny fredag og lørdag hver uge, så er det stadig færre gange end de fleste i et forhold...og ja, så har de færreste singler vel 2 forskellige om ugen.Knus Eva..
Dutte84 skriver:Fordi, de skifter jo partner.... men tror det er meget forskelligt fra person til person... Nogen har ikke meget sex når de har mange partner og andre har...
Diana... skriver:Jamen det giver da ikke mening altså bare fordi man har mange partner? Hvis man har en fast jamen det kan da hurtigt blive hver dag hvis ikke mere hvis man har mange så skal man finde en og så har man ikke nogen i en periode osv osv osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128