fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter på 1½ skal være mariehøne da hun har arvet denne kjole som bonussøster på 4 brugte sidste år (Der er ikke så stor størrelses forskel på de to )

Dog bliver det uden hårbøjlen da hun ikke rigtig har noget hår og jeg er sten sikker på at hun alligevel hiver den af efter 2 minutter

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

Kay

Min datter på 3 har snakket i 1 1/2 måned om at hun vil være fru pudderkvast fra ramasjang 

Så jeg har hæklet hatten og er igang med vesten og skal havde fundet/syet nederdel  

Den lille skål være blæksprutte

Anmeld Citér

14. januar 2016

Lunae

Min datter på 5 år skal være Anna - det har hun snakket om hele året. Har ikke fundet ud af, hvad min søn på 2,5 år skal være. Kommer han ikke selv med et ønske, så bliver det noget fra gemmeren.. Måske spiderman. Jeg har selv tænkt på Emil fra Lønneberg eller Harry Potter (den sidste kender han dog ikke endnu)

Anmeld Citér

14. januar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
hannetheis skriver:

fedt en slikpose. Hvordan laver du det

Vi har en stor papirssæk, som jeg regner med at klippe bunden af og så sætte stropper foroven, så hun kan have den på skuldrene.  Der skal selvfølgelig males striber udenpå, og så snakker vi om at lave noget "slik" at sætte på skuldrene ellet i håret også  

Det er ikke helt tænkt færdig endnu,  det plejer at løse sig sådan lidt hen ad vejen  

Anmeld Citér

15. januar 2016

2babygirls

hannetheis skriver:

hvad skal jeres børn være

Den lille på  3 skal være Elsa og den store på  5 vil  være en engel

Anmeld Citér

15. januar 2016

WHT

Min dreng på 3,5 ville gerne være spiderman, men jeg fik ham overtalt til at være kagemand med lys, slik, slikkepinde og flag

Jeg har planer om at lillesøster på knap 2 skal være vasketøjskurv, men jeg skal lige finde tiden til at lave det

Anmeld Citér

15. januar 2016

Skouboe

Min ældste på knap 7 vil være en gave og den lille på 5½ vil være Elsa.

Anmeld Citér

15. januar 2016

tarkoflen

Thea på knap 3 skal være Rasmus klump

Anmeld Citér

15. januar 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min dejlige søn på 5 skal være Dracula jeg er så glad da han i 3 år i træk har været Hulk ! 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Troldemommi

Johanne på 4 skal være klokkeblomst og Daniel på 2 skal være Supermand, jeg skal bare lige have fundet sådan et kostume 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.