fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
26 svar
14 synes godt om
14. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvad skal jeres børn være

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

Benjamins'mor

hannetheis skriver:

Supermand, han er 5 år. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. januar 2016

Tvillingemor80

Elsa og Anna - desværre, ville så godt at da gad noget mere kreativt.. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

MetteT

Christian på lige knap 5 år vil være captain America.. Og Kathrine på 7 år vil være monster High.. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Sofie vil være en slikpose og Astrid vil gerne være Snehvide 

Anmeld Citér

14. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
AnjaHM skriver:

Sofie vil være en slikpose og Astrid vil gerne være Snehvide 

fedt en slikpose. Hvordan laver du det

Anmeld Citér

14. januar 2016

MomInTheMaking

hannetheis skriver:

Vi laver en klassiker, min datter på 4 år skal være indianer pige. Jeg fandt noget stof som jeg synes både duer til at være en indianer kjole og som hun så også kan bruge til daglig, synes det er for meget arbejde at sy et kostume der kun kan bruges den ene gang. Så sådan plejer vi at gøre det. Men det er første gang jeg skal sy en kjole til hende helt fra bunden, så glæder mig til at se resultatet.

Anmeld Citér

14. januar 2016

Benjamins'mor

Min datter på 2 år, har jeg ikke fundet noget til endnu. Finder jeg ikke noget der bare siger "det her skal det være" så bliver det Elsa - hun er vild med frost. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

sne190810

Min datter på 5, vil gerne være Mushu (staves?) fra Mulan filmene. 

Den lille røde drage 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Happiness

Min søn på 4,5 år skal helt sikkert være en avengers. Han svinger bare lige lidt i, hvem an skal være. Regner med min pige på snart 2 skal være mariehøne. Vi har et rødt tyl, og så skal jeg bare købe en rød bluse og male pletter på  Jeg er nemlig såååå idt til det kreative, men nægter at give SÅ meget for et kostume, hun ikke kan passe så længe. 

Det er noget andet med min søn, da han bruger udklædningen til leg efterfølgende. 

Når vi skal til fastelavn i grundejerforeningen regner jeg med at min søn skal være humlebi, og min datter igen mariehøne, lavet af sorte sække og masser af gult malertape og så håber jeg at finde en rød plastikpose hvor jeg kan lave pletter på til mariehøne.  Det skal kunne komme ud over flyverdragterne. Og i BH/VS skal det kun være uden på det alm tøj. Så bliver nød til at have lidt forskelligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.