Blødninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Malie84

Har lige været ved lægen igen idag.. baby er der stadig!! så ikke andet for at krydse alt hvad der kan krydses de vil først scanne mig sidst i næste uge, hvis jeg bliver ved med at bløde... hmm.. håber på det bedste!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

H+S Skjolgborg.

Malie84 skriver:

Har lige været ved lægen igen idag.. baby er der stadig!! så ikke andet for at krydse alt hvad der kan krydses de vil først scanne mig sidst i næste uge, hvis jeg bliver ved med at bløde... hmm.. håber på det bedste!!!

Superrrr XXX alt jeg kan for alt bare er ok og forsætter med det.
Mvh Henriette 27+1

Anmeld

23. september 2009

dorthemus

Malie84 skriver:

Det var godt at høre

Anmeld

23. september 2009

Ansemusen

Rigtig mange gravide kvinder har uprovokeret vaginalblødning uden at det betyder noget som helst!! Prøv om du kan slappe af og lægge dig hver gang det bløder og bliv liggende til det stopper! Det behøver slet ikke at være noget dårligt!!

Knus

Anmeld

24. september 2009

Malie84

Tak allesammenvil rigtig gerne tro på det. men syns det ser sort ud.. har blødt noget mere her til morgen.. syns faktis jeg bløder mere for hver dag der går

Anmeld

24. september 2009

thellep

Da jeg vetede min første røg jeg med ambulancen på sygehuset, da jeg bare begyndte at bløde vildt meget og med klumper i... var helt sikker på at jeg havde mistet... var i 13 uge på det tidspunkt.
Da jeg så blev undersøgt havde bebs det rigtig godt og de kunne ikke forklare hvad der var gået galt.... det er ikke altid de har svar på det og det behøver altså ikke at være farligt.

Jeg håber det bedste for dig.

Venlig hilsen Christine.

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

En af mine veninder har født den dejligste sunde og raske lille pige for to en halv måned siden. Og hun blødte flere gange under graviditeten, dog lidt senere end dig. De fandt ud af at det var fordi moderkagen lå fortil.

Anmeld

24. september 2009

Malie84

okay dejligt at høre nogle historier der kan berolige..  har fået taget en blodprøve idag for at se om jeg har det hcg der skal være.. får svar i morgen!! tog en graviditets test, og den viste positiv.. men har hørt at den kan vise positiv længe efter man har aboteret.. .. kan kun håbe på det bedste!! stort kram til alle jer rare mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.