Blødninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Malie84

Hejsa.. jeg er gravid i 6 uge.. har lige haft svage blødninger!! var ved lægen idag, han sagde bare at de ikke kunne gøre noget, og jeg bare skulle tage fri fra job og slappe af et par dage... Kan det være rigtigt?? er så nervøs for at jeg aboterer, da det samme skete for mig sidste år.. Har en sund og rask søn på 7.. og blødte aldrig da jeg var ventede ham!! Er der nogen der har oplevet det samme?? måske nogle gode råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

dorthemus

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig men kun tilbyde min støtte
Jeg er selv i 5. uge og jeg ville blive lige så skræmt som dig...puha!
Jeg håber andre kan hjælpe dig herinde.

Stort kram
Dorthe

Anmeld

22. september 2009

oo

ja jeg prøvede det også...men jeg var gravid udenfor livmoderen. men også i 6. uge startede mit og jeg ringede straks til fertilitetsklinikken, der sagde, at enten var det ingenting, altså bare fordi jeg havde fået en rift eller noget deroppe i dybet eller også var det fordi jeg var ved at abortere. og de kan desværre ikke gøre noget hvis det er det sidste, det er simpelthen naturens vilje. selvom den stinker!

jeg håber for dig, at det er ingenting! der er også mange der bløder sådan rigtig menstruationsagtigt - det gjorde min søster og hun har en dejlig toårig tøs idag

Anmeld

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg blødte i 5. og 6. uge og jeg tog til lægen og fik taget blodprøver af 2 omgange for at de kunne chekke om niveauet af graviditetshormon i blodet steg eller faldt. Jeg er i 8.uge nu og bløder ikke mere og er frisk og fin, så tilsynesladende var det ikke farligt...
Jeg har også haft en spontan abort tidligere og er livræd for at det skal ske igen - men hvis fosteret er sygt så skal det jo ud... Det siger jeg til mig selv når jeg bliver rigtig nervøs... Hvis den kommer ud så er der en grund til det.

Stort knus til dig
Rosa

Anmeld

22. september 2009

Malie84

Tusind tak for alle jeres beroligende ord nu vil jeg bare håbe på det bedste.. knus

Anmeld

23. september 2009

Malie84

øv nu jeg bløder mere idag

Anmeld

23. september 2009

LauraLW

Puha. har selv stået i det, ved hvordan du har det

Men jeg krydser for dig og håber på det bedste, for husk på at der stadig er mange der bløder uden det betyder abort, -  men der er desværre ingen garantier jo.

Laura

Anmeld

23. september 2009

H+S Skjolgborg.

jeg har prøve det mange gange.
 Hvor det endte i  SA.
( Har haft 5 Sa og 2 MA.

Men jeg har også gået hele vejen med begge min 2 + den i maven  nu.
Selvom jeg har små blødt.
Men den her og den første var det mini jeg bløde.
med den første og tre her i maven nu var det  i uge 7.
Med min datter var det nogle gange over 3-4 dag af gangen alle gangene.
Så længe du ikke bløder mega meget og værre ind mens og har kulmper i og smetre.
Så må du bevar roen og håb og prøv af slappe af tænke positiv selvom jeg hved det er mega svært og husk gøre ikke vildt rent og løfte på nået..
Bare mit råd.

Håber ikke det er nået...
Mvh henriette 27+1

Anmeld

23. september 2009

Malie84

tusind tak for jeres støtte.. syns bare jeg bløder mere i dag men stadig ikke kraftigt.. men det føles som en mens lægen igår sagde at min livmoderhals var lukket.. men kan jo være at den har åbnet sig idag..? kan hvertfald snart ikke holde den  uvished ud længere

Anmeld

23. september 2009

Mist

Malie84 skriver:

tusind tak for jeres støtte.. syns bare jeg bløder mere i dag men stadig ikke kraftigt.. men det føles som en mens lægen igår sagde at min livmoderhals var lukket.. men kan jo være at den har åbnet sig idag..? kan hvertfald snart ikke holde den  uvished ud længere

Jeg har selv prøvet lidt det samme, og jeg fik desværre bare af vide, hvis jeg blev ved med at bløde var der intet at stille op. Det er hårde ord, og bestemt ikke de ord man vil høre. Men der er desværre ikke så meget og gøre ved det..

Har dog os for mange mange år siden prøvet og ha fuld menstruation selvom jeg var gravid. Så det kan godt lade sig gøre på nogle kvinde at bløde mens de er gravide.

Jeg ved bare at jordemoder siger at nogle gange er der nogle ledbånd omkring livmoderen som kan springe og give de her blødninger, og der ikke er noget farligt ved, men at man selvfølgelig holde øje med det ikke pludselig bare foser ud af en. (hvis du forstår hvad jeg mener)

Ønsker dig alt held og Lykke..

Kram her fra
Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.