hvad har I andre gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Da jeg første gang flyttede til udlandet, havde jeg ikke meget, så det blev opmagasineret hos mine forældre, og så fragtet op til os et par år senere. Det blev dog solgt/givet væk da jeg igen flyttede land. 

Da jeg flyttede tilbage til Dk i et år, blev mine møbler/ting herovre opmagasineret, for jeg vidste, jeg kom tilbage. De ting, jeg anskaffede  i det år i Dk blevet solgt, da jeg flyttede, for det var alt for dyrt at få det fragtet herover.

Jeg regner ikke med at skulle flytte til et nyt land igen, men hvis jeg skulle, så ville jeg sikkert sælge og købe nyt igen - det er sommer dyrt at flytte møbler, og opmagasinering kan kun betale sig, hvis man ved, man kommer tilbage, og det kun drejer sig om forholdsvis kort tid. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

30. juli 2016

Mami

Vi tog nips ting med (der ku vaere i kufferten) toej og soenens yndlings legetoej, resten blev solgt, smidt ud og givet vaek  

Anmeld Citér

30. juli 2016

Mortilah

Profilbillede for Mortilah

Ja, det kommer an på hvor i udlandet det er. Nu bor jeg ikke så langt fra DK så jeg tog det meste med. Min veninde har netop fået en container med møbler og tøj med fra Honduras til Tyskland. Det kostede 5000,- euro. At flytte er bare dyrt. Alle de små nips man har samt køkkenudstyr- det løber op. Jeg ville nok indhente en masse tilbud på flytning af tingene

Anmeld Citér

30. juli 2016

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Vi er netop flyttet til udlandet og har fået fragtet alt med betalt af arbejdsgiver. 

I skal heller ikke undervurdere hvor besværligt det vil være at skulle skaffe alt, der er nok at ordne af praktiske ting når man flytter til udlandet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.