hvad har I andre gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
13 svar
1 synes godt om
10. januar 2016

Anonym trådstarter

jeg er anonym da familien ikke ved noget endnu, men...

min mand har fået tilbudt en stilling i udlandet og så skal vi bo der i et par år, hvis ikke permanent.

Vi er så blevet i tvivl om hvad vi skal gøre med vores møbler. Min mand mener at vi skal tage de ting med affektionsværdi og så vores datters (1&frac12 ting med - resten sælger vi og køber nyt i det nye land, men min far siger at skal få det sendt derned mens hans kone synes det vil være bedre at få tingene opbevaret herhjemme.

Hvad har I andre gjort da I flyttede til udlandet? og hvordan fungerede det?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. januar 2016

De3Guldklumper

Profilbillede for De3Guldklumper
Lærke 07, Gustav 09 & Frida 14
Anonym skriver:

min mand har fået tilbudt en stilling i udlandet og så skal vi bo der i et par år, hvis ikke permanent.

Vi er så blevet i tvivl om hvad vi skal gøre med vores møbler. Min mand mener at vi skal tage de ting med affektionsværdi og så vores datters (1&frac12 ting med - resten sælger vi og køber nyt i det nye land, men min far siger at skal få det sendt derned mens hans kone synes det vil være bedre at få tingene opbevaret herhjemme.

Vi har et hold venner der flyttede til Schweiz for ca 6 år siden. De fik alle deres ting fragtet derned med fragtmand. 

De gjorde sådan at manden startede dernede på job og så fandt han et hjem til dem og så flyttede hun derned 2-3 måneder efter sammen med deres barn. 

De har i dag 4 børn og er for knap 1 år siden rykket videre til Luxembourg. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Kommer an på hvor udlandet er men tror ofte det bliver meget dyrt at transportere møbler. Tror kun det betaler sig hvis det er dyre designermøbler. Men alt skal selfølgelig ikke gøres op i penge, så er i meget knyttede til jeres ting og gerne vil have noget trygt og hjemligt det nye sted så ta det da med , men er det ikke også sjovt at lave nyt hjem det nye sted?

Anmeld Citér

10. januar 2016

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Kender en der har boet i saudi Arabien i godt tre år og de fik deres ting derned i en container

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

Profilbillede for Benjamins'mor
B & C.

Hvis tingene er for dyre at transportere derned i forhold til at købe nyt, så ville jeg nok finde et sted at opbevarer det. 

Hvis i skal flytte tilbage skal i jo ellers bare have nye møbler igen. 

Og hvis i beslutter at blive i udlandet permanent kan i jo altid sælge møblerne senere hen 

Anmeld Citér

10. januar 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Kan i ikke få en container igennem din mands arbejde. De ved jo at Men har en del men skal ha med. Nogle jeg kender fik en container far arbejde for Mærsk og de skulle også bo i udlandet i par år. Faren tog der ned en mdr før så han kunne finde noget til dem iform af et hus. Da det Mærsk tilbud var alt alt for stor. +de købet et par dansk design uden moms som de så tog med og tilbage til Danmark nu 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg efterlod de fleste møbler i Danmark, resten blev transporteret af et fragtfirma. Mange af de møbler jeg efterlod solgte jeg, da det er en permanent flytning. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

libramarie12 skriver:

Kan i ikke få en container igennem din mands arbejde. De ved jo at Men har en del men skal ha med. Nogle jeg kender fik en container far arbejde for Mærsk og de skulle også bo i udlandet i par år. Faren tog der ned en mdr før så han kunne finde noget til dem iform af et hus. Da det Mærsk tilbud var alt alt for stor. +de købet et par dansk design uden moms som de så tog med og tilbage til Danmark nu 

hans arbejdsplads ejer nogle små lejligheder, men de er allerede møbleret og der er kun et enkelt værelse udover stuen, så vi vil leje/købe noget andet.

Anmeld Citér

29. juli 2016

Vommen

Anonym skriver:

Vi solgte alt.

Medmindre det er et land i Europa, kan det ikke betale sig at få det sendt.

Anmeld Citér

29. juli 2016

kristina90

Profilbillede for kristina90
Anonym skriver:

Da min søster og sviger flyttede til udlandet der havde den nye arbejdsplads sørget for flytning ..

de fik flytte mænd hjem til demografi alle deres ejendele blev fragtet til deresnye bopæl i udlandet !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.