Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Synes nr. 1 er pænest til dig, men synes det ser alt for voldsomt ud med støvler til, vælge vælge et par stilletter eller lignede i stedet.
Synes nr. 1 er pænest til dig, men synes det ser alt for voldsomt ud med støvler til, vælge vælge et par stilletter eller lignede i stedet.
Nej det bliver støvler
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mami skriver: Nej det bliver støvler
Det bestemmer du da heldigvis også selv, jeg skrev bare min mening
Nr 1 giver dig nogle fine former. Men jeg har ret svært ved at abstrahere fra støvlerne, som jeg slet ikke synes passer til, når kjolen er så kort
Lotus86 skriver: Det bestemmer du da heldigvis også selv, jeg skrev bare min mening
Jeg har et stort ar på tværs af skinde benet, og jeg vil gerne have lidt bare ben så derfor er det kun støvler som mulighed
Anonymor skriver: Nr 1 giver dig nogle fine former. Men jeg har ret svært ved at abstrahere fra støvlerne, som jeg slet ikke synes passer til, når kjolen er så kort
Tak men støvler er den eneste mulighed
Det må blive nr 1 der vinder her.
Min første tanke var nr 2 var suuuuper flot, men så så jeg ryggen og den er jeg altså ikke helt vild med. (Det ser mærkeligt ud)
nr 3 er no go!
Tak for input alle sammen det bliver nr 3
NV skriver: Det må blive nr 1 der vinder her. Min første tanke var nr 2 var suuuuper flot, men så så jeg ryggen og den er jeg altså ikke helt vild med. (Det ser mærkeligt ud) nr 3 er no go!
Det blev så nr 3
Enig! Stiletter, ballerinaer eller ankelstøvler vil være super til nr.1
Paddehatten skriver: Enig! Stiletter, ballerinaer eller ankelstøvler vil være super til nr.1
det bliver nr 3 og det er kun støvler der er muligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128