Hvilken kjole? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.673 visninger
21 svar
3 synes godt om
7. januar 2016

Mami

Ja kort og godt, hvilken er pænest? Begrund meget gerne  input til andre støvler er også velkomne, vinkler osv er ikke lige de bedste på billederne og kjolerne er bare lige prøvet på til disse billeder, så er ikke rettet til eller noget  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Tranebaer

Den første er klart pænest til dig den får dig til at se slank ud. ��

Nr. 2 synes jeg ikke klæder dig lige så godt.

I forhold til nr. 3 så synes jeg ikke halterneck klæder nogen overhovedet ����

Anmeld Citér

7. januar 2016

KissMeKissMeKissMe

Mami skriver:

Ja kort og godt, hvilken er pænest? Begrund meget gerne  input til andre støvler er også velkomne, vinkler osv er ikke lige de bedste på billederne og kjolerne er bare lige prøvet på til disse billeder, så er ikke rettet til eller noget  

De er alle pæne på dig, men synes den første er flottest.  Og så ville jeg nok vælge sorte tights til de sorte støvler, så benet ikke bliver "skåret over" visuelt. 

Ved intet om mode, så det er bare egne holdninger haha. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

PernilleogLouis

Jeg syns så nr 3 - den første syns jeg får dig til at se ud som som du har meget mave nr 2 syns jeg bare ikke gør noget godt for din krop  

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mami

Ved ikke hvorfor afstemningen ikke kom med  jeg ved ikke lige hvad der sker for billederne af kjole 2, plejer virkelig ikke se så tyk ud. 

Jeg er 167 og vejer 61 kilo, så plejer ikke at have det problem 

Anmeld Citér

7. januar 2016

A.n.onym.

Mami skriver:

Helt klart nr 1

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mami

Jeg vakler meget mellem nr 1 og 3, dog bliver det bare ben uanset hvilken kjole  

Anmeld Citér

7. januar 2016

modesty

Mami skriver:

Nr. 1. 

Nr. 3 er også helt fin.

Anmeld Citér

7. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Synes nr er rigtig flot til dig! Du ser smuk og slank ud på den helt rigtige måde.

Kjole nr 2 gør ikke noget godt for dig, men får dig til at se bulet og dellet ud.

Kjole nr 3 er okay, men ser ud som om den er en halv størrelse for lille og sidder ligelovlig stramt. 

Jeg ville klart vælge kjole nr 1. Synes støvlerne er rigtig fede til! Ville tage nude strømpebukser på. (Altså nylonstrømper). Så kommer både kjole og støvler til sin ret og fremhæver dine flotte ben. Alternativt ville jeg tage et par klassiske sorte stilettet (eller korte støvler) og sorte strømpebukser på til.

Anmeld Citér

7. januar 2016

Lotus86

Synes nr. 1 er pænest til dig, men synes det ser alt for voldsomt ud med støvler til, vælge vælge et par stilletter eller lignede i stedet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.