Nogen der har opnået vægttab med nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

Mor11

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg er startet op i dag. Synes godt nok det er lidt hårdt.

Har drukket 3 x pulver shake, samt en bar til aftensmad.

Nu har jeg lige drukket en hjemmelavet smoothie på ca.80 kcal samt kommet til at spise endnu en bar. 

Håber virkelig at jeg kan få det til at fungere. 

Der er lidt flere kcal i en bar, då måske du skal prøve at skifte en af dine shakes ud. 

Jeg havde det lidt hårdt på første dag, dag 2 var nogenlunde men lidt energiforladt, dag 3 havde jeg hovedpine, men idag har der ikke været det mindste  

Anmeld Citér

7. januar 2016

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Der er lidt flere kcal i en bar, då måske du skal prøve at skifte en af dine shakes ud. 

Jeg havde det lidt hårdt på første dag, dag 2 var nogenlunde men lidt energiforladt, dag 3 havde jeg hovedpine, men idag har der ikke været det mindste  

Planen er max 1 bar pr. dag. :-) 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Planen er max 1 bar pr. dag. :-) 

Men du er nødt til at have kalorier nok til at klare dig jo normalt siger man at man ikke må komme under 1200, for så risikerer forbrændingen at stoppe da kroppen tror man sulter. 

Du har fået ca 1016, så du kan uden problem tage en bar eller et brev mere. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Men du er nødt til at have kalorier nok til at klare dig jo normalt siger man at man ikke må komme under 1200, for så risikerer forbrændingen at stoppe da kroppen tror man sulter. 

Du har fået ca 1016, så du kan uden problem tage en bar eller et brev mere. 

Men ifølge nupo.dk skulle man kunne erstatte hele ens kost med pulver shakes x 6 pr. dag hvilket skulle svare til 700-800 kcal pr. dag. Så i følge den har jeg jo faktisk fået lidt flere kcal.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Men ifølge nupo.dk skulle man kunne erstatte hele ens kost med pulver shakes x 6 pr. dag hvilket skulle svare til 700-800 kcal pr. dag. Så i følge den har jeg jo faktisk fået lidt flere kcal.

Ja, men 700-800 er alt for lidt hvis man foretager sig bare det mindste i løbet af dagen. Man kan ikke undgå at blive dårlig hvis man følger det. 

Man forbrænder som kvinde ca 2200-2600 kcal om dagen, så selvom di indtager 1200 taber du dig stadig, men i et sundere tempo, ca 0.5kg om ugen vil jeg tro. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.