Jeg er SÅ skruk!! Men det ville passe mig ekstremt dårligt at få flere børn nu.
Jeg har i forvejen et barn på 2 år, og min kæreste har 2 på 6 og 9 år. Vi har været sammen i lidt over et halv år og bor ikke sammen. Vi har dog haft snakken og er enige om at vi gerne vil have et fælles barn også. Vi planlægger så småt at flytte sammen til sommer.
Hvis vi skal være realistiske sår går der nok 1½-2 år før endnu et barn vil være forsvarligt.
Men ååååh jeg er så skruk at det næsten gør ondt inde i mig! Jeg længdes sådan efter at få endnu en lille baby, og være gravid og gennemgå det hele! På samme tid er jeg faktisk lidt ked af at mit barn når at blive så stort før det får en lillebrøster... Har altid gerne ville have mine børn tæt, og har altid været bange for at 3 år måske er for meget. Hovedsageligt pga mit eget forhold til min søster som er 3 år yngre.
Men hvordan håndterer jeg den der skrukhed? Jeg havde egentlig fået den pakket godt væk, men da flere i min omgangskreds får børn i øjeblikket, så er det svært at holde den i ro.. Da jeg var i babysam forleden "kom jeg til" at købe en body i str 56 selvom jeg kun skulle have noget til mit barn på 2.. Kunne slet ikke styre det og lade være 
Så hvad gør jeg?
Hvad gør I?
Anmeld
Citér