Hej alle,
Jeg håber, at jeg har placeret mig korrekt :-)
Sagen er den, at min kæreste og jeg planlægge at starte babyprojektet i August 2016. Han er far til to og for mig er det første gang, ergo føler jeg mig meget på bar bund!
Jeg er super skruk, har arbejdet med børn i flere år og føler, at jeg har godt styr på børn fra børnehavealderen og op... Men det her er bare en helt ny verden hvor jeg føler, at jeg er fyldt op af "dumme spørgsmål" og masser af uvidenhed om sikkert de mest basale ting.
Jeg har selvfølgelig en enorm støtte i min mand, der jo har været det hele igennem, men samtidig vil jeg bare gerne vide så meget som muligt på forhånd, så jeg kan vurdere, hvordan jeg vil forsøge at gøre tingene. Giver det mening?
Jeg er kun 23, og der er derfor ikke mange i min omgangskreds, som jeg kan spørge til råds om det hele.
Kan I evt. anbefale mig nogle hjemmesider og især bøger som I fandt rigtig gode? Især bøger om sund graviditet, forberedelser inden baby kommer osv.
Jeg ved godt, at man jo kommer i mødregruppe og har mulighed for at spørge læge og sundhedsplejerske om hjælp, men jeg tror bare at det vil give mig mere ro i maven, hvis jeg i et eller andet omfang kan få hul på hele denne her nye verden og alt det, jeg bør vide inden jeg står med en positiv test :-)
På forhånd tusind tak fordi, at I gider læse med :-)
Anmeld
Citér