Pottetræning? Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
15 svar
4 synes godt om
1. januar 2016

Vivienne

Hvornår startede I med pottetræningen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

Sprit25

Min datter er 21 mdr og vi er så småt begyndt. Hun siger engang imellem tisse men hun har ikke tisset på toilettet. Men hun sidder der tit

Anmeld Citér

1. januar 2016

Happiness

Træning og træning. Men vi tilbyder Nikoline potten et par gange om dagen nu. Hun bliver 2 til februar. Det er mere så hun bliver tryg ved den. Regner bestemt ikke med hun er renlig før om et lille år  

Hun får da tisset der nogle gange. Men det er nu mere tilfældigt nu. Men på et tidspunkt bliver det jo mere bevidst. Hun siger selv at hun skal tisse, og sætter sig på potten og siger "tssssssss"  (der er dog ikke kommet noget endnu, når hun selv har "sagt til".) 

Jeg arbejder i en vuggestue, og der starter vi med at sætte børnene på toilettet efter frokosten når de er ca 1½  

Anmeld Citér

1. januar 2016

Happiness

Sprit25 skriver:

Min datter er 21 og vi er så småt begyndt. Hun siger engang imellem tisse men hun har ikke tisset på toilettet. Men hun sidder der tit

Undskyld, men kom sådan til at fnise af dit indlæg. Fik lige indre billeder af en pige på 21år sidde på potten 

(Ja jeg er nok lidt overtræt )

Anmeld Citér

1. januar 2016

Sprit25

Happiness skriver:

Undskyld, men kom sådan til at fnise af dit indlæg. Fik lige indre billeder af en pige på 21år sidde på potten 

(Ja jeg er nok lidt overtræt )

Glad for jeg kan give et grin 

men nej det er min datter på 21 mdr

Anmeld Citér

1. januar 2016

Anna2706

Vi er så småt begyndt med pottetræningen Han er 2 år og 3 måneder og siger selv tisse og tager sig til bleen, han sætter sig også på potten, men intet er kommet endnu  

Vi tager det stille og roligt, det sker når det sker 

Anmeld Citér

1. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Happiness skriver:

Træning og træning. Men vi tilbyder Nikoline potten et par gange om dagen nu. Hun bliver 2 til februar. Det er mere så hun bliver tryg ved den. Regner bestemt ikke med hun er renlig før om et lille år  

Hun får da tisset der nogle gange. Men det er nu mere tilfældigt nu. Men på et tidspunkt bliver det jo mere bevidst. Hun siger selv at hun skal tisse, og sætter sig på potten og siger "tssssssss"  (der er dog ikke kommet noget endnu, når hun selv har "sagt til".) 

Jeg arbejder i en vuggestue, og der starter vi med at sætte børnene på toilettet efter frokosten når de er ca 1½  

Ved forældrene, at I gør det i VS?

Anmeld Citér

1. januar 2016

Happiness

EBK skriver:

Ved forældrene, at I gør det i VS?

Ja, vi fortæller når vi går igang. Men vi "forlanger" ikke forældrene gør det samme. Det er noget andet i vuggestuen. De ser de ældre børn sidde på toilettet, og derfor at det nemmere at motivere. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Happiness skriver:

Ja, vi fortæller når vi går igang. Men vi "forlanger" ikke forældrene gør det samme. Det er noget andet i vuggestuen. De ser de ældre børn sidde på toilettet, og derfor at det nemmere at motivere. 

Oplever I, at forældrene beder jer om at lade være?

Anmeld Citér

2. januar 2016

Valle81

Faktisk slet ikke, det kom de det ene øjeblik til det andet ved dem alle tre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.