hvordan var jeres nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2016

heaven

Her var vi 8 børn og 8 voksne, så der var gang i den, superhyggeligt det var så fin en fest med lidt vin og drinks og en masse hundepropper og knaldperler og musik....

Gæsterne tog hjem lidt over 2, og vi puttede sønnen kl 3 og så gik vi i seng kl 4.... Vi har sovet til kl lidt i 12 alle mand og muntre os nu med lidt oprydning, hehe..... Mon ikke sofaen overfalder os lidt senere - det tror jeg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

Camilze

Vi var hos svigerforældrene med min kærestes 3 søskende, en på 17 og tvillingerne på 14, plus min kærestes farmor og farfar, en arbejdskammerat af svigerfar, svigermors bror og min svigerindes veninde. 

De gik godt til den i alkohol, alt imens jeg hyggede mig med børnechampagne Jeg lå i min seng klokken 03:00 efter at have fået luftet hunden og kørt min kærestes farmor og farfar hjem.  

Vi fik hønsesalat på ananasbund med bacon til forret, sprængt svinebryst i bacon med smørstegte kartofler, rødvinssovs og grøntsager. Og  så var der selvfølgelig chips til at holde alle de berusede stående og den gravide her mæt  

Anmeld Citér

1. januar 2016

MorDk

Jeg var på min sidste aftenvagt. Starter nyt job på mandag!

Jeg fejrede jul med de gamle på plejehjemmet og var hjemme 23.30 og fik skålet nytår med min familie. Manden og jeg sov kl.01:30. 

Ønsker ALLE et godt nytår 2016!

Anmeld Citér

2. januar 2016

lucas<3

Min søn jeg og jeg var ude ved min mor og hendes kæreste i deres sommerhus i Fjellerup.

vi var bare os 4 rigtig hyggeligt, fik fyret en masse konfetti a indenfor.. �� Vi fik spillet ludo og pool.. 

Vi fik hønsesalat på ananasring, kalvemørbradbøffer, flødestuvet kartofler, asparges med bacon og salat. Og til dessert fik vi forskellige slags is og frugt.. Til natmad fik vi rejemad, halve hængt laks og krabbesalat  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.