hvordan var jeres nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.800 visninger
13 svar
1 synes godt om
1. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Først, godt nytår. Jeg håber at I alle kom godt ind i 2016. 

Hvordan var jeres nytårsaften?

Vi skulle bare have været min svigermor, kæreste og vores to børn. Menuen skulle have været en let forret, hovedretten var plankelaks med asparges og til dessert skulle vi have italiensk is med frugt, men da min kærestes mormor kom til eftermiddagskaffe (svigermor havde fødselsdag i går) fandt vi ud af at både hun og min kærestes farmor skulle sidde alene i år, så vi blev enige om at de da skulle komme herhjem i stedet.

Så mange planker havde vi dog ikke, så hovedretten blev ændret til pandestegt laks med Bornholmerdip, kogte kartofler og asparges.

De kørte dog tidligt hjem så min svigermor kunne komme tidligt i seng da hun skulle på arbejde i dag, men min dreng og jeg kom ud og så fyrværkeri ved midnat...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

mine svigerforældre kom og spiste aften.

men og let take away fra Jensens bøfhus.

til dessert spiste vi is.

de tog hjem igen hurtigt ca 20 og så hyggede vi bare manden, jeg og vores 3 børn.

den yngste sov kl 21 som hun plejer er knap 6 måneder.

kl 22 faldt væres ene søn i søvn på sofaen og kl 22.30 sov vores anden søn.

der gik vi selv i seng. Da manden er på job i dag.

Anmeld Citér

1. januar 2016

Benjamins'mor

Vi fejrede nytår hos min mor med min mor, stedfar, 3 søskende og min søsters veninde. 

Vi fik glaseret skinke, kartofler, brune kartofler og grønlangkål. Og ribbenssteg og brun sovs til min kæreste og min søn. 

Til dessert havde min mor købt hele 8(!!!) forskellige is! 

Min søn og min lillebror fyrede en masse af og så fyrede vi nogen raketter af kl. 12. 

Vi kørte hjem 01.30. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Sprit25

Vi var sammen med nogle venner som altid 

bette pigen gik kold kl 19.30 efter hele selskabet havde leget med hende også vågende hun kl 24. Så vi kørte hjem 01.00 da vi ikke ville putte hende for at vække hende

Anmeld Citér

1. januar 2016

Troldemommi

Vi var hjemme med et par venner, men da Daniel lige lavede et styrt og vi måtte på skadestuen med ham, blev det en lidt underlig nytårsaften, er stadig lidt rystet 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Ønsker en lille spire..

Troldemommi skriver:

Vi var hjemme med et par venner, men da Daniel lige lavede et styrt og vi måtte på skadestuen med ham, blev det en lidt underlig nytårsaften, er stadig lidt rystet 

Ååårh... Hvad skete der? 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Mettefpigen

Her var vi min søn, min mor og jeg ☺ det var hyggeligt, det traditionelle mad, musik, spil og hoppede ind i det nye år og så fyrværkebum ☺ så faldt bassen og jeg omkuld kl 4 ��☺

Anmeld Citér

1. januar 2016

Troldemommi

Ønsker en lille spire.. skriver:

Ååårh... Hvad skete der? 

Han faldt ned fra vores sofa, slog hovedet ind i sofabordet, og endte med et brag på gulvet, han fik en stor bule og en flænge i panden, men skulle ikke syes så det så værre ud, end det var 

han er hel frisk idag 

Anmeld Citér

1. januar 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her var vi mig, kæresten, vores 2 pige, et hold højgravide venner og deres dreng på 2 år.

Ungerne fik pølsebord og vi fik kæmpe steaks. 

Planen var at hvis hun gik i fødsel, så sku vi passe den store. Det gjorde hun så ik, men nu venter vi spændt på gode nyheder i løbet af de næste par dage

De kørte hjem omkring kl 22, hvorefter vi puttede alberte, så hyggede vi lidt med thea i stuen. Kl 23.15 gik mig og thea i seng, så kæresten og misererne var de eneste i huset der var vågen kl 24.

Så i år var det en meget stille og rolig aften i forhold til hva vi plejer. Men ih det var hyggeligt! Vh stine

Anmeld Citér

1. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min Mand og vores datter var hos et vennepar i går aftes og hyggede sig sammen med dem. 

Jeg var på arbejde til 22.45 og kørte så op til dem(30 min kørsel) og nåede lige at skåle med dem

vi var oppe til kl 02.30. Jeg fik lov at sove længe i dag til 9.30 og så sluttede vi af med brunch

Så alt i alt en super hyggelig aften/nat/morgen

Godr nytår

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.