(marts) Celleprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Dejligt at det gik forholdsvist "nemt" . Er sikker på du kommer fint igennem det.

Jeg har fik for 2 år siden at vide at jeg havde 2 cyster på mine æggestokke, men dem lod de sidde da de efter 3 tjek ikke voksede og jeg havde ingen gener fra dem. Så de sidder der nok endnu (kan dog ikke huske størrelsen på dem) .

Ok. Det snakkede lægen slet ikke om. Han sagde, at hvis den ikke var blevet mindre i løbet af 6 uger skulle den fjernes ved en kikkertundersøgelse igennem min navle. Jeg har været inde på nettet og læse om den og det er ganske "harmløs".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Ok. Det snakkede lægen slet ikke om. Han sagde, at hvis den ikke var blevet mindre i løbet af 6 uger skulle den fjernes ved en kikkertundersøgelse igennem min navle. Jeg har været inde på nettet og læse om den og det er ganske "harmløs".

Så er det nok ikke det samme, vi fandt ud af det i forbindelse med at vi havde svært ved at få børn og de skulle scanne for at se hvor meget plads der var til ægget kunne passere (har fået trykket mine æggestokke under en operation). Lægen sagde de var ganske ufarlige, så håber da virkelig ikke det havde/har nogen betydning .

Anmeld

22. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Misjelle skriver:

Så er det nok ikke det samme, vi fandt ud af det i forbindelse med at vi havde svært ved at få børn og de skulle scanne for at se hvor meget plads der var til ægget kunne passere (har fået trykket mine æggestokke under en operation). Lægen sagde de var ganske ufarlige, så håber da virkelig ikke det havde/har nogen betydning .

Man kunne se på scanningen, at cysten sad udvendig på æggestokken - måske det er derfor, at den skal fjernes, hvis den ikke selv går væk?

Jeg har læst på nettet, at de både kan sidde udenpå og indvendig i æggestokken.

Men det vigtigste er, at de er ganske ufarlige (selvom min skal fjernes)

Anmeld

23. september 2009

MoarLK

Det var da rart, at det er på plads var Katja - sådan noget kan drive en til vanvid.
Har en veninde som har været igennem det sammen som dig, og hun har det fint idag. Ingen problemer der, så det regner vi også med at du gør.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.