(marts) Celleprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så er det her til formiddag, at jeg skal have taget celleprøve hos gyn - puha - glæder mig ikke

Min mor kommer og kigger efter Lina imens.

Kh.
Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Mca<3

Held og lykke   Det er hurtigt overstået ...

Det er lidt ubehageligt men de giver dig lige lidt bedøvelse først ..
Altså aner jo ikke engang om det er en biopsi du skal have lavet , men det var det jeg fik lavet da jeg kom til gyn ..      Fingre for dig .. Ikke noget at være nervøs over søde ..

Anmeld

22. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Så er det her til formiddag, at jeg skal have taget celleprøve hos gyn - puha - glæder mig ikke

Min mor kommer og kigger efter Lina imens.

Kh.
Katja

Puha Katja, det er hårdt at tumle rundt med . Håber det snart er overstået med et positivt resultat, der er i alt fald her.

Du for lige en med.

Michelle

Anmeld

22. september 2009

Diana...

Jeg   alt hvad der kan  her og held og lykke det skal nok gå.

Kæmpe  med på vejen skal du have.

Anmeld

22. september 2009

MoarHvidovre

Nej, jeg ved ikke om det er celleprøve eller biopsi, at jeg skal have taget. Jeg talte med dem i telefonen igår og de fortalte, at jeg først skulle scannes og at man så kunne se, hvilken prøve, at jeg skulle have taget.

Jeg kan godt mærke, at jeg er ved, at blive rigtig nervøs selvom jeg ved, at det nok skal gå.

Tak for jeres tanker.

Kh.
Katja

Anmeld

22. september 2009

Moar'en

for at alt går godt og er hurtigt overstået.

Mange fra mig

Anmeld

22. september 2009

MoarHvidovre

Så er jeg hjemme igen.

Jeg har fået taget en biopsi som jeg får svar på om 10 dage. Det gjorde lidt ondt at blive bedøvet, men var slet ikke slemt. De snakkede allerede keglesnit og har fået papirer med hjem på det. Men som lægen sagde flere gange. Det er ikke farligt og man skærer det "syge" væv væk. Ændringerne gør "bare", at man er i risikogruppen for, at danne kræft om 20 år.

De fandt også en cyste på min ene æggestok på 3x5 cm. Jeg har ikke haft nogen gener overhoved. Jeg skal scannes igen om 6 uger og hvis den ikke er blevet mindre skal jeg have den fjernet ved en kikkertundersøgelse.

Jeg har det faktisk ok. Måske fordi, at det ikke rigtig er nået at bundfalde hos mig endnu.

Kh.
katja

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Katja... skriver:

Så er jeg hjemme igen.

Jeg har fået taget en biopsi som jeg får svar på om 10 dage. Det gjorde lidt ondt at blive bedøvet, men var slet ikke slemt. De snakkede allerede keglesnit og har fået papirer med hjem på det. Men som lægen sagde flere gange. Det er ikke farligt og man skærer det "syge" væv væk. Ændringerne gør "bare", at man er i risikogruppen for, at danne kræft om 20 år.

De fandt også en cyste på min ene æggestok på 3x5 cm. Jeg har ikke haft nogen gener overhoved. Jeg skal scannes igen om 6 uger og hvis den ikke er blevet mindre skal jeg have den fjernet ved en kikkertundersøgelse.

Jeg har det faktisk ok. Måske fordi, at det ikke rigtig er nået at bundfalde hos mig endnu.

Kh.
katja

Kegle snittet er meget mere behageligt end biopsien  Om det er det ordentlige skud stesolid man får det ved jeg ikke   Nej der er intet farligt i det . alt mit syge væv blev fjernet og er ikke vendt tilbage ,, Fik lige svar i sidste uge på den nye prøve , Alt var stadig fint og det er dit også ,,,  Cyster kender jeg rigtigt mange der har haft ,,,

Anmeld

22. september 2009

Misjelle

Katja... skriver:

Så er jeg hjemme igen.

Kh.
katja

Dejligt at det gik forholdsvist "nemt" . Er sikker på du kommer fint igennem det.

Jeg har fik for 2 år siden at vide at jeg havde 2 cyster på mine æggestokke, men dem lod de sidde da de efter 3 tjek ikke voksede og jeg havde ingen gener fra dem. Så de sidder der nok endnu (kan dog ikke huske størrelsen på dem) .

Anmeld

22. september 2009

MoarHvidovre

Tanja.. skriver:

Kegle snittet er meget mere behageligt end biopsien  Om det er det ordentlige skud stesolid man får det ved jeg ikke   Nej der er intet farligt i det . alt mit syge væv blev fjernet og er ikke vendt tilbage ,, Fik lige svar i sidste uge på den nye prøve , Alt var stadig fint og det er dit også ,,,  Cyster kender jeg rigtigt mange der har haft ,,,

Dejligt, at alt var som det skulle være

Jeg synes ikke, at det var så slemt i dag (havde frygtet det væreste), så nu frygter jeg da slet ikke keglesnittet, hvis det skulle komme til det - ja, måske er det stesoliden der gør det, ha ha ha. Jeg har allerede fået papirer med hjem på keglesnittet, hvis det skulle blive aktuelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.