Motion i hverdagen? Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.978 visninger
11 svar
2 synes godt om
28. december 2015

ModerNatur

Hej Alle! 

Ja det er egentlig ikke fordi overskriften kræver den helt store uddybning, men der kommer alligevel lidt baggrundsinfo..

Jeg er 26 år og studerende på min 2. uddannelse hvor vi lige nu skriver speciale og selvsagt er der ikke meget motion at hente der..

Jeg er tidligere uddannet landmand og har altid bevæget mig meget i forbindelse med dette. 

Da jeg fødte vores 1. barn i 2011 erhvervede jeg mig en stofskifte-sygdom og kombineret med at være fastlåst bag en computer lige pt, så kan man vist roligt sige at vægten ikke går nedad! Det behøver den nu egentlig heller ikke som sådan - jeg er 169 cm høj og vejer 64 kg, så er jo ikke overvægtig, men jeg MANGLER motionen noget så skrækkeligt for mit velværes skyld!! 

jeg HIGER efter motion, men har SÅ svært ved at finde tiden til det!.. Om sommeren løber jeg 7 km 2-3 gange om ugen om aftenen når børnene er puttet, men herude på landet løber jeg altså ikke efter mørkets frembrud.. 

HVORNÅR MOTIONERER I? og hvad gør i?

Bonus; Jeg nægter at give afkald på tid med mine børn til fordel for motionen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

SandraXOXO

Vi har heller ikke tid, eller jo men vi priotere bare familiehygge frem for at ta ud og træne fordi vi går begge i skole to timer væk så familie tiden er begrænset i forvejen, så her går vi meget, går ud og handle, går ned med børnene i inst, går hen og henter dem. Os selv om der er langt (vi bor på landet langt væk fra alt). På den måde får vi mast lidt motion ind i hverdagen. 

Anmeld Citér

28. december 2015

ModerNatur

SandraXOXO skriver: