Ssh løn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28.541 visninger
25 svar
23 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2015

Anonym trådstarter

Hvad får man udbetalt efter skat, som nyuddannet social- og sundhedshjælper?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hvad får man udbetalt efter skat, som nyuddannet social- og sundhedshjælper?

Da jeg var fast aftenvagt med 28 timer gennemsnitligt i ugen, fik jeg ca. 16.000 udbetalt efter skat.  Men ja som du nok ved, så kommer det jo an på dit fradrag, samt ansættelses sted mm.

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Da jeg var fast aftenvagt med 28 timer gennemsnitligt i ugen, fik jeg ca. 16.000 udbetalt efter skat.  Men ja som du nok ved, så kommer det jo an på dit fradrag, samt ansættelses sted mm.

Det lyder da ikke helt dårligt. Hvor meget mindre tjener man, hvis man har dagvagter?

Anmeld Citér

28. december 2015

Babydreams

Som dagvagt på 30 timer får jeg knap 14.000 udbetalt efter skat .. 

Men det afhænger jo meget af fradraget :-)

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder da ikke helt dårligt. Hvor meget mindre tjener man, hvis man har dagvagter?

Det ved jeg faktisk har kun arbejdet som fast aftenvagt, det var i Københavns kommune og hos et selvejende plejecenter. Nu kører jeg vikarbureau som SOSU ASS. Det giver også godt. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym

35 timer, dagvagt, med weekendtillæg (hver anden weekend), løntrin 18 (de første 4 år efter endt uddannelse) = 18.750 kr før skat.

^^Efter gældende overenskomst fra FOA  

Så kan du selv regne ud hvad du får efter skat, da vi jo ikke kender dit fradrag. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

35 timer, dagvagt, med weekendtillæg (hver anden weekend), løntrin 18 (de første 4 år efter endt uddannelse) = 18.750 kr før skat.

^^Efter gældende overenskomst fra FOA  

Så kan du selv regne ud hvad du får efter skat, da vi jo ikke kender dit fradrag. 

Hvordan regner jeg det ud? Har vist kun et personfradrag og et beskæftigelsesfradrag.

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Hvordan ser en arbejdsdag for en SOSU-hjælper egentlig ud?

Anmeld Citér

29. december 2015

mor2011_

Du starter på løntrin 18 du kan tjekker hvor meget det er på foas hjemmeside. det er også lidt forskel på løn hvis du er ansat på privat plejecenter.  også er det forskel om man får tillæg på helligdage eller bare en fri dag istedfor (Sh dag)

Anmeld Citér

29. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hvordan ser en arbejdsdag for en SOSU-hjælper egentlig ud?

Mener du med hensyn til arbejdsopgaver eller hvordan? Hvad er din situation nu? - er du under uddannelse eller overvejer du at tage uddannelsen eller hvordan? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.