Puha det lyder hårdt. Vi har også rendt til noget hver eneste weekend siden starten af november, og vi prioriterer derfor hjemlig hygge mellem jul og nytår. Heldigvis har ingen af vores familier ikke brokket sig, men det ville heller ikke ændre sig, hvis de gjorde. Mine børn har brug for at slappe af og lege med sit nye legetøj og bare være sammen uden stress. Folk er derimod velkomne til at komme her.
Jeg ville derimod nægte at være på besøg i et hjem, hvor folk ikke ville tale med mig eller hvor kunne mærke, at de var sure på mig. Så hvis svigermor udviste den opførelse, ville jeg spørge, om vi kunne tale om problemet som voksne mennesker. Hvis det ikke var en mulighed, ville jeg tage hjem.
Dine søskende; tja de udviser en temmelig umoden opførelse. På begge sider af vores familie er jeg også kendt som den lidt restriktive i forhold til, hvad mine børn må. Sodavand er et no go, og de skal være relativt gamle, inden de må smage saftevand, kager, slik, ris a la mande osv. Jeg tror bestemt både min familie og svigerfamilie griner af mine grænser, når jeg er taget hjem, men omvendt så undrer jeg mig i stilhed, når deres små børn indtager diverse lækkerier. Så var jeg dig, ville jeg hoppe op og falde ned på, om de er uenig i dine regler og synes du er frelst.
Anmeld
Citér