alenemor42 skriver:
Præcis... jeg har 3 som alle er startet på grød da de var 4 mdr. .... det var standart i mange år 
Og de 2 sidste endda uden at spørge nogle 
Kan kun snakke for mig selv, min undring var ikke på,om man starter på grød tidligere end de 6 mdr. Min var på, hvorfor man i dette tilfælde gjorde det, da der var tale om en baby, som har haft problemer med fordøjelsen fra fødsel og fra fødsel har fået movicol.. Jeg troede, at man i de tilfælde hvor et barn fra fødsel, har haft problemer med fordøjelsen, ville være meget påpasselig med at sige go for grød. TS har gjort det i samarbejde med børneafdeling, og så er det jo det. Er sikker på, de ved det bedre end mig!
Jeg ser altså højst et - måske 2 - indlæg der er direkte dømmende, resten prøver på hver sin måde at give råd. Og det var jo det der blev spurgt om. Og i og med at indlægget handler om sort afføring, som jo netop kan være tegn på forstoppelse, som grød jo kan give, kommer rådene jo ikke helt ud af det blå.
@TS håber I har fået fat i lægen og alt er vel med din baby! Synes - som jeg skrev i mit allerførste indlæg - ikke man kan være for pylret med de små størrelser. Heller ring en gang for meget.
Anmeld
Citér