skal jeg prøve igen(lægen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2015

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Ring til lægevagten. Nu!! Du er jo mega syg og skal behandles. 

men det jo det der undre mig har det bedre idag mere energi fryser og sveder ikke og har ikke ondt i halsen men tilgendgæld gør mine kinder og pande og ja faktisk hoved ondt. og hoster grønt slim op men når jeg pudser næse er det blevet klart snot igen men er stadigvæk ret snottet det er bare blevet mindre mærkbart pgs næsespray.... undre mig bare over at mine kinder er så hævet idag når nu halsen ikke gør ondt længer og feberen er væk tror jeg. har ikke taget den idag men føler ikke jeg har feber længere. kan man godt havde betændelse uden feber?

vis jeg ringer nu vil jeg så ikke bare få besked på at ringe til egen læge imorgen tidlig? VIL HELST IKKE TAGE TIDEN FRA FOLK SOM ER KOMMET TIL SKADE ELLER LIGNE

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

men det jo det der undre mig har det bedre idag mere energi fryser og sveder ikke og har ikke ondt i halsen men tilgendgæld gør mine kinder og pande og ja faktisk hoved ondt. og hoster grønt slim op men når jeg pudser næse er det blevet klart snot igen men er stadigvæk ret snottet det er bare blevet mindre mærkbart pgs næsespray.... undre mig bare over at mine kinder er så hævet idag når nu halsen ikke gør ondt længer og feberen er væk tror jeg. har ikke taget den idag men føler ikke jeg har feber længere. kan man godt havde betændelse uden feber?

vis jeg ringer nu vil jeg så ikke bare få besked på at ringe til egen læge imorgen tidlig? VIL HELST IKKE TAGE TIDEN FRA FOLK SOM ER KOMMET TIL SKADE ELLER LIGNE

Føler du selv, at det kan vente til i morgen tidlig? 

Hvad er din egen tanke, at det kan skyldes? Jeg tænker pande eller bihule betændelse.

prøv at bank dig selv under øjnene med to fingre. Gør det ondt?

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

ingen feber 37.1 dog trækker jeg det tilbage med hvid snot det er lidt grønt.. ringer i morgen tidlig

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

Føler du selv, at det kan vente til i morgen tidlig? 

Hvad er din egen tanke, at det kan skyldes? Jeg tænker pande eller bihule betændelse.

prøv at bank dig selv under øjnene med to fingre. Gør det ondt?

tror også det er noget bihule haløj da det passer med beskrivelsen har lige googlet det og kan nikke genkendelse til ret mange punkter.

jeg tænker at det er ved at være ret umuligt vis vi skal til at afsted til vagtlæge da vi ikke har bil og vi vil skulle gå 1.5 km til tog og fra tog til lægevagten og vis der er alt for lang ventetid så er det umuligt da sidste tog går ved 23 tiden...og ja det gør ondt også vis jeg bare rør min kind fordi den er så hævet. har også lidt ondt i tænderne men ved ikke om det hænger sammen. men må tidlig op så jeg kan se om egen læge holder åben imorgen

Anmeld Citér

27. december 2015

Skouboe

Det lyder som kæbe- og pandehule betændelse. Problemet med det er, at hvis det stadig ikke skyldes bakterier, så virker antibiotika ikke.

Jeg får dem jævnligt i forbindelse med forkølelser. Køb et næsehorn på apoteket eller hos matas og brug det.

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det lyder som kæbe- og pandehule betændelse. Problemet med det er, at hvis det stadig ikke skyldes bakterier, så virker antibiotika ikke.

Jeg får dem jævnligt i forbindelse med forkølelser. Køb et næsehorn på apoteket eller hos matas og brug det.

hvad gør du for at lindre det ? når nu næsespray ikke virker

Anmeld Citér

27. december 2015

Skouboe

Anonym skriver:

hvad gør du for at lindre det ? når nu næsespray ikke virker

Jeg skyller med mit næsehorn. Det er lidt grænseoverskridende de første par gange, men det hjælper rigtigt meget og ret hurtigt. Bare vær omhyggelig med temperaturen på skyllevandet.

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Hmm bliver læge opkald Kan slet Ikke ligge ned  selv mit baghoved spænder ... Godt Der kun er 7 timer til  Jeg ved om Det er normal åbning.... håber I alle får en god søvn. Jeg prøver at sove siddende  

Anmeld Citér

28. december 2015

tweety2060

Anonym skriver:

Hmm bliver læge opkald Kan slet Ikke ligge ned  selv mit baghoved spænder ... Godt Der kun er 7 timer til  Jeg ved om Det er normal åbning.... håber I alle får en god søvn. Jeg prøver at sove siddende  

Åh det lyder hårdt! 

Rigtig god bedring! 

Håber du kommer til egen

læge idag!

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

update

kom til læge.

ingen infektionstal men de siger at man ikke kan se det altid da bihulerne ikke har blodforsyning. så er kommet på en skrap pencilin kur så nu glæder jeg mig bare til at det virker indenfor de næste 3-4 dage mit ene øre kan jeg slet ikke høre på og han sagde den var ret rød og hævet så ikke mærkeligt jeg har så ondt i ansigtet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.