Test positiv eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kontrolstregen kommer altid først, med mindre man er noget længere henne, så kan de godt komme samtidig.  

og stort tillykke, en streg er en streg uanset hvor tydelig den er (din er nu rigeligt tydelig, og slet ikke svag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

Fru Ebied

Hej derude! 

Jeg har i de sidste 2 uger haft rigtig ømme bryster og haft ondt i underliv og lænd, da min mens så gik over tid, tog jeg en test.. Den var først negativ og så ændrede den sig så da kom en lille synlig streg (indenfor de 5 min) jeg er nu 3 dage over mens og tog en ny fra morgenen af som også først viste negativ men så kom den lille synlige streg igen så.. Men den kommer ikke med det samme? Og der står i pakken at hvis den er positiv kommer det indenfor et minut? Jeg har nu taget 3 test i håb om at de vil blive mere synlige men det er de ikke og ved alle test er kontrol stregen kommet først og så den lille meget synlige streg efter et par minutter.. 

Nogle der har erfaring med dette? 

Jeg håber sådan at det er lykkedes, men jeg er samtidig rigtig frustreret over disse test og tænker om det er fordi jeg ikke producere nok hormon? 

Hvis jeg skulle være gravid så er jeg nu i uge 4- 4.3 .. 

Håber der er nogen der kan hjælpe med min forvirring ����

har vedlagt to billeder.. Den ene har været ligeså svag som det andet, bare lagt i noget tid.. 

Tillykke,  du er gravid!

Præcis samme mønster jeg havde i sidste uge.

Blodprøven i fredags ( 4+1) sagde 270 ( over 80 er den fin ).

Dejlig julegave ❤

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Tak!

jeg håber alt er som det skal være.. 

Jeg tror der sidder lidt i mig, at min første graviditet ikke gik som den skulle og at blodprøverne der slet ikke var som de skulle, desværre opdagede de først det i uge 15.. jeg må hellere få ringet til lægen! :-) 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg har lige snakket med lægen, og de vil ikke bare lave nogle blodprøver og se hvad mine tal er på? 

De ringede så tilgengæld tilbage og sagde at de ville lave en henvisning til en gynækolog idag som skulle vurdere mine ekstra undersøgelser og sørger for alt er som det skal være.. Jeg og håber på at alt kommer til at gå godt denne gang!!! 

Anmeld Citér

28. december 2015

MomToBe-2017

Sikke en fin streg - stort tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.