Test positiv eller ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.056 visninger
14 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. december 2015

Anonym trådstarter

Hej derude! 

Jeg har i de sidste 2 uger haft rigtig ømme bryster og haft ondt i underliv og lænd, da min mens så gik over tid, tog jeg en test.. Den var først negativ og så ændrede den sig så da kom en lille synlig streg (indenfor de 5 min) jeg er nu 3 dage over mens og tog en ny fra morgenen af som også først viste negativ men så kom den lille synlige streg igen så.. Men den kommer ikke med det samme? Og der står i pakken at hvis den er positiv kommer det indenfor et minut? Jeg har nu taget 3 test i håb om at de vil blive mere synlige men det er de ikke og ved alle test er kontrol stregen kommet først og så den lille meget synlige streg efter et par minutter.. 

Nogle der har erfaring med dette? 

Jeg håber sådan at det er lykkedes, men jeg er samtidig rigtig frustreret over disse test og tænker om det er fordi jeg ikke producere nok hormon? 

Hvis jeg skulle være gravid så er jeg nu i uge 4- 4.3 .. 

Håber der er nogen der kan hjælpe med min forvirring ����

har vedlagt to billeder.. Den ene har været ligeså svag som det andet, bare lagt i noget tid.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

DortheL

tillykke :-) 

Anmeld Citér

27. december 2015

Muffinmus

Den er ret positiv

Anmeld Citér

27. december 2015

Muffinmus

Den er ret positiv

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

Altså nummer to har lagt i et døgn før den blev så klar, nummer 1 er efter de 5 minutter hvor kontrol stregen kommer med det samme og så den svage streg efter 2-4 min.. Er det ikke mærkeligt? 

Anmeld Citér

27. december 2015

M&N

Hej derude! 

Jeg har i de sidste 2 uger haft rigtig ømme bryster og haft ondt i underliv og lænd, da min mens så gik over tid, tog jeg en test.. Den var først negativ og så ændrede den sig så da kom en lille synlig streg (indenfor de 5 min) jeg er nu 3 dage over mens og tog en ny fra morgenen af som også først viste negativ men så kom den lille synlige streg igen så.. Men den kommer ikke med det samme? Og der står i pakken at hvis den er positiv kommer det indenfor et minut? Jeg har nu taget 3 test i håb om at de vil blive mere synlige men det er de ikke og ved alle test er kontrol stregen kommet først og så den lille meget synlige streg efter et par minutter.. 

Jeg håber sådan at det er lykkedes, men jeg er samtidig rigtig frustreret over disse test og tænker om det er fordi jeg ikke producere nok hormon? 

har vedlagt to billeder.. Den ene har været ligeså svag som det andet, bare lagt i noget tid.. 

Den er positiv. Ingen tvivl. Stregen er fin tydelig ��

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

Også hvis du kigger på den svageste af de to billeder? Syntes bare det er mærkeligt, at kontrol stregen kommer og så først minutter efter kommer den anden streg? 

Anmeld Citér

27. december 2015

Risse

Hej derude! 

Som regel står der at positiv KAN ses allerede FRA efter et minut, hvoraf man først kan aflæse negativt med sikkerhed efter 5-10 min. Altså hvis din test bliver positiv inden 5-10 min er den positiv. 

Så stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for svaret! 

Håber den er god nok!!!! 

Den var svag positiv som på billede 1 efter 4 min.. :-) den anden har som sagt lagt en nat før den var så klar.. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Har taget en ny her til morgen som så således ud efter de 5 min.. Kontrol stregen kom først og så minutter efter kom det andet.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.