Nytårs menuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2015

Junipige15

Vi skal også bare være min mand og jeg, og vores datter på 6 måneder. 

Vi skal have tapas  pølser, oste, lækkert brød, fyldte peperfrugter,oliven, pesto, aioli osv.. nemt og virkelig lækkert..! Så er der god tid til at spise og hygge når lillemusen er lagt.. :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

MsGadgaard

Vi bliver ca. 20 personer

Forret: cremet suppe med bla. gulerødder og pikantost. drysset med bacon og persille

Hovedret: Okseculotte med ovnkartofler og rodfrugter. Hertil rødvinssovs, marinerede varme rødløg og en råkostsalat med bl.a. kål, æbler, cashewnødder, tranebær og sennepdressing.

Dessert: appelsinsorbet, skildpaddeis og frugt

Anmeld Citér

27. december 2015

MyLove E

Junipige15 skriver:

Vi skal også bare være min mand og jeg, og vores datter på 6 måneder. 

Vi skal have tapas  pølser, oste, lækkert brød, fyldte peperfrugter,oliven, pesto, aioli osv.. nemt og virkelig lækkert..! Så er der god tid til at spise og hygge når lillemusen er lagt.. :-)

Tanker også det er sådan noget vi skal ha. Sønnen på 4år elsker sådan noget

Anmeld Citér

27. december 2015

MyLove E

MsGadgaard skriver:

Vi bliver ca. 20 personer

Forret: cremet suppe med bla. gulerødder og pikantost. drysset med bacon og persille

Hovedret: Okseculotte med ovnkartofler og rodfrugter. Hertil rødvinssovs, marinerede varme rødløg og en råkostsalat med bl.a. kål, æbler, cashewnødder, tranebær og sennepdressing.

Dessert: appelsinsorbet, skildpaddeis og frugt

Uhmm så opdager i jo ikke hvis der kommer 3 mere 

Anmeld Citér

27. december 2015

Hullahop92

Forret: Rejer, krebsehaler og dampet torsk på en bund af salat m. skyr-dressing. 

Hovedret: Rosastegt oksemørbrad med ovnbagte kartofler, bearnaise-sovs og broccoli-salat. 

Dessert: Chokoladekage med vanilje-is og vaniljesyltede havtorn. 

Og så selvfølgelig champagne, kransekage, chips med dip og masser af slik!  

Anmeld Citér

27. december 2015

Happiness

Vi skal også bare være os; 2 voksne og 2 børn.

Vi regner med at vi skal have 2 retter, hovedret og dessert.

Hovedretten bliver måske noget ratlette. Vi har også overvejet at tage forbi grillen  Hvis den altså er åben 

Desserten bliver noget vi kan spise foran fjernsynet, da vi skal se Cirkus Summarum 2015  Og det kommer kl 18.05, så er det nemmere at tage desserten med i tvstuen

Anmeld Citér

27. december 2015

tarkoflen

Vi har taget den nemme løsning og har købt en færdig menu fra Kocherier i Århus 

Anmeld Citér

27. december 2015

ESV

MyLove E skriver:

Glædelig jul 

Hvad står jeres nytårmenu på, eller har i nogle bare nogle gode idéer. 

Vi er kun os selv mor, far og barn

Vi spiser alt og kan godt lide ting, som ikke bare er steg og kartofler 

Jeg skal på arbejde  i år og ved at menuen der er smørrebrød familien skal ud og ved ikke hvad de får. sidste år fik vi raclette og fondue, og året før fik vi diverse som forretter med fisk og skaldyr, rådyr kølle med karameliserede løg og pommes Anna og salat og noget is med en bær culis til dessert. Mit forslag vil være tapas med Lækre pølser, skinke, godt brød, diverse at dyppe i fx fra principe serien og ikke mindst god rødvin . Og så noget is og frugt til dessert 

Anmeld Citér

27. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MyLove E skriver:

Glædelig jul 

Hvad står jeres nytårmenu på, eller har i nogle bare nogle gode idéer. 

Vi er kun os selv mor, far og barn

Vi spiser alt og kan godt lide ting, som ikke bare er steg og kartofler 

Vi bliver fem nytårsaften; tre voksne, et barn på 8 og et barn på 20 mdr.

Vi skal have plankelaks (min datter får det hver for sig) til hovedret og så italiensk is til dessert.

Anmeld Citér

27. december 2015

FrkC

Vi skal traditionen tro have tunmousse med rejer til forret, en stor bøf med bagekartofler, favoritsauce og salat eller rodfrugter til hovedret og pandekager med is til dessert  Sådan har det været de sidste 5 år  

Vi bliver kun os to, baby og en meget bange hund .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.