Hej til gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2016

MsGadgaard

Betoncirkeline skriver:

Hejsa.

Jeg har af en eller anden grund ikke modtaget mails når jeg havde nye beskeder, så har først set dem nu :-) Og jeg har ikke været ind og tjekke - af en eller anden mærkelig grund. Men NU er jeg opmærksom.

Alt er godt jeg er 13+2 i dag, så det er dejligt.

Var til NF i fredags og det hele så fint ud :-) NF tallet var 8148 eller sådan noget, så det var ret lækkert.

Hvordan går det med jer andre?

Dejligt at høre at det går godt og at NF gik godt 

Jeg holder lidt øje herinde en gang imellem, men her er ikke lige så meget aktivitet i terminsgrupperne, som på nogle andre sider eller som på facebook.

Jeg er idag 13+0  NF gik også super (vi fik ikke tal, da de mener tal bare bliver samenlignet og skaber forvirring). Vi skal 2/3 til en kønsscanning jeg har bestilt på en privatklinik. Kan slet ikke vente 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Betoncirkeline

MsGadgaard skriver:

Dejligt at høre at det går godt og at NF gik godt 

Jeg holder lidt øje herinde en gang imellem, men her er ikke lige så meget aktivitet i terminsgrupperne, som på nogle andre sider eller som på facebook.

Jeg er idag 13+0  NF gik også super (vi fik ikke tal, da de mener tal bare bliver samenlignet og skaber forvirring). Vi skal 2/3 til en kønsscanning jeg har bestilt på en privatklinik. Kan slet ikke vente 

Orv det bliver virkeligt spændende med scanningen d. 2/3, uha! Det er virkeligt en vild oplevelse at være til sådan en scanning syntes jeg godt nok.

Vi er godt nok tætte på hinanden så, det er meget hyggeligt. Men nej der er ikke så meget aktivitet her, men det kan være det kommer :-)

Jeg er også selv på en anden side, og er ikke på nogle FB grupper endnu, da vi først lige har meldt ud til folk her over weekenden.

Anmeld Citér

22. februar 2016

Rtjm05

Betoncirkeline skriver:

Hejsa.

Jeg har af en eller anden grund ikke modtaget mails når jeg havde nye beskeder, så har først set dem nu :-) Og jeg har ikke været ind og tjekke - af en eller anden mærkelig grund. Men NU er jeg opmærksom.

Alt er godt jeg er 13+2 i dag, så det er dejligt.

Var til NF i fredags og det hele så fint ud :-) NF tallet var 8148 eller sådan noget, så det var ret lækkert.

Hvordan går det med jer andre?

Her går det også fint, det gik godt til nf, blev rykket 6 dage frem, så ny termin 9/8....vi har fået lavet en kønsscanning og vi venter os en lille dreng 

15+6 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.