Hej til gruppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2015

MsGadgaard

Jeg ville lige sige hej i denne gruppe, som jeg lige har opdaget.

Jeg er dags dato 5+0 med termin sidst i August 

Jeg er 24 år, min mand er 26. Vi har arbejdet på projekt baby i lige præcis et år, så det var noget af en lettelse at se de 2 streger på testen. En fantastisk julegave 

Jeg har bestilt en tidlig scanning i januar, når jeg er 7+0.

Jeg har ikke rigtig fået nogle symptomer endnu, andet end murren i underlivet for en uges tid siden. Nu går jeg bare og håber på at alt forløber som det skal  (og at morgenkvalmen bliver væk eller først dukker op efter 7. jan., for der skal jeg til eksamen )

Og jeg synes godt nok det er svært, det der med hvornår man skal fortælle, at man er gravid. Har sådan lyst til at fortælle det til mine forældre, søstre og 2 bedste veninder  Men på den anden side, tør vi jo næsten ikke fortælle nogen det, før uge 12  Hvad har i gjort jer af tanker?

/Nadia

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

EnNyVerden

Stort tillykke med det Nadia.

Kan godt følge dig med, at det er enormt fristende at fortælle det!  Jeg har det på samme måde...  her har jeg fortalt det til to veninder - rart at kunne være ærlig et enkelt sted... Men familien ved stadig intet.. Mht veninderne er den ene meget tæt - så vil alligevel gerne dele tanker, hvis det går galt - og den anden er læge (og selv igang med pb), så hun kender jo forudsætningerne.... 

Knus, 

Anmeld Citér

29. december 2015

Rtjm05

MsGadgaard skriver:

Jeg ville lige sige hej i denne gruppe, som jeg lige har opdaget.

Jeg er dags dato 5+0 med termin sidst i August 

Jeg er 24 år, min mand er 26. Vi har arbejdet på projekt baby i lige præcis et år, så det var noget af en lettelse at se de 2 streger på testen. En fantastisk julegave 

Jeg har bestilt en tidlig scanning i januar, når jeg er 7+0.

Jeg har ikke rigtig fået nogle symptomer endnu, andet end murren i underlivet for en uges tid siden. Nu går jeg bare og håber på at alt forløber som det skal  (og at morgenkvalmen bliver væk eller først dukker op efter 7. jan., for der skal jeg til eksamen )

Og jeg synes godt nok det er svært, det der med hvornår man skal fortælle, at man er gravid. Har sådan lyst til at fortælle det til mine forældre, søstre og 2 bedste veninder  Men på den anden side, tør vi jo næsten ikke fortælle nogen det, før uge 12  Hvad har i gjort jer af tanker?

/Nadia

Tillykke med din graviditet 

Anmeld Citér

29. december 2015

Betoncirkeline

Hejsa.

Jeg tror også jeg kan tilknytte mig denne gruppe. Jeg er testet positiv i søndags og har haft symptomer ca. 3 uger.

men da min mens lever sit eget liv, kan jeg slet ikke regne på noget - desværre. Jeg har bestilt tid næste torsdag hos lægen, og håber så alt er godt��

Jeg er 32 år og førstegangs mor.

Tilykke til jer andre.

Anmeld Citér

29. december 2015

Rtjm05

Betoncirkeline skriver:

Hejsa.

Jeg tror også jeg kan tilknytte mig denne gruppe. Jeg er testet positiv i søndags og har haft symptomer ca. 3 uger.

men da min mens lever sit eget liv, kan jeg slet ikke regne på noget - desværre. Jeg har bestilt tid næste torsdag hos lægen, og håber så alt er godt��

Tilykke til jer andre.

Tillykke til dig  spændende hvor langt du er 

Anmeld Citér

29. december 2015

MsGadgaard

rikkeivalo skriver:

Tillykke med din graviditet 

Mange tak 

Anmeld Citér

29. december 2015

MsGadgaard

Betoncirkeline skriver:

Hejsa.

Tilykke til jer andre.

Tillykke. Krydser fingre for at lægen bare finder, at alt er, som det skal være.

Anmeld Citér

29. december 2015

MsGadgaard

EnNyVerden skriver:

Stort tillykke med det Nadia.

Kan godt følge dig med, at det er enormt fristende at fortælle det!  Jeg har det på samme måde...  her har jeg fortalt det til to veninder - rart at kunne være ærlig et enkelt sted... Men familien ved stadig intet.. Mht veninderne er den ene meget tæt - så vil alligevel gerne dele tanker, hvis det går galt - og den anden er læge (og selv igang med pb), så hun kender jo forudsætningerne.... 

Knus, 

Også tillykke til dig 

Det var en god løsning. Tror manden og jeg er blevet enige om, at hvis den tidlige scanning er fin, så kan vi fortælle det til udvalgte få 

Anmeld Citér

30. december 2015

EnNyVerden

Betoncirkeline skriver:

Hejsa.

Tilykke til jer andre.

Tillykke! Det lyder til, at det bliver spændende at komme til læge. Håber alt er, som det skal være! 

Anmeld Citér

22. februar 2016

Betoncirkeline

Hejsa.

Jeg har af en eller anden grund ikke modtaget mails når jeg havde nye beskeder, så har først set dem nu :-) Og jeg har ikke været ind og tjekke - af en eller anden mærkelig grund. Men NU er jeg opmærksom.

Alt er godt jeg er 13+2 i dag, så det er dejligt.

Var til NF i fredags og det hele så fint ud :-) NF tallet var 8148 eller sådan noget, så det var ret lækkert.

Hvordan går det med jer andre?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.