Åh! Ka slet ikk overskue det lige nu!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. april 2008

Natasja

Er bare SÅ træt.. Har lige været ude med min veninde og min dejlige datter i sølle 3 timer og jeg er VIRKELIG træt.

Hun begynder i vuggestue på mandag og jeg selv starter først til August i skole. Men hvordan vil det ikk være når jeg har siddet i 7-8 stive timer i et klasselokale og bagefter skal lave lektier og hente hende fra vuggestue.

Godt nok er hun kun 6½ mdr og jeg ved godt at det bliver anderledes når hun bliver ældre..

Nogen der kan give nogle ord med på vejen?? Tror måske det er fordi jeg ikk er så tit ude mere og jeg bare lige skal vænne mig til det.. Eller hva?? :o)
Og oven i det er der ogs hendes far.. Han har pt ikk samvær og ønsker det ikk før vi har været i statsamtet (han vil gerne have hende med sig og gør alt for det, men har sagt nej, da han kun har set hende 6 gange i feb. måned lige efter 1. møde i amtet ang. samvær)

Hvis jeg ogs skal ha ham rendende (hvis altså han kommer) GAB!

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2008

Pia.

det er da helt iorden at være træt - det er jeg da også... det er da hårdt at være ude 3 timer med så lille en størrelse...
Det skal nok også komme til at gå til august, du finder hurtigt en rytme ...

I skole, hente din datter, hygge, lave mad, spise, bade, putte, lektier og så lidt tid til dig selv...;)
Selvfølgelig bliver det hårdt, men man finder en god rytme som passer alle og så køre det bare ....

Må jeg spørge hvorfor du (skal) aflevere hende nu når du først skal starte til august og hun kun er 6½mdr. ? det er godt nok tidligt :( - hvordan har du det med at skulle aflevere din lille pige... ?

Læn du dig godt tilbage og nyd en stille aften...

(H) - fra Pia.

Anmeld

5. april 2008

Hedegaard

hej
jeg kan ikk sige nogen beroligende ord da jeg ikk selv pt har et barn men kunne da forestille mig at det er hårdt arbejde både at have familie og arbejde/skole. så tror det er meget normalt at det er svært at overskue det.
men håber at det kommer til at gå bedre. ønsker jer alt mulig held

(H)helene

Anmeld

5. april 2008

Natasja

Hej Pia..

Jeg skal heller ikk nødvendigvis have hende i vg allerede.. MEN.. Jeg tror hun er MERE end klar til at komme i vuggestue.

Jeg har det okay med hun skal i vuggestue. Vi har været dernede og se vuggestuen og har snakket med personalet. Hun elsker at være ude hvor der sker noget og der sker ikk så meget herhjemme og MG en gang imellem er ikk helt det samme.

Jeg vil nok heller ikk have hende i vg HVER dag lige med det samme, men tror hun vil blive glad for det.

Natasja

Anmeld

5. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Natasja,

Jesse begyndte i dp da han var 7 mdr, for så havde jeg semesterstart. Det skal nok gå. Jeg kan sige, at jeg er mere træt efter en tur på visit med Jesse, end jeg er når jeg har været i skole. Det er bare om at finde en rytme. Det kan godt ske at de første 2 uger er trælse og du bander dem langt væk, men så begynder det hele at ordne sig :D. Må man spørge hvad du skal begynde på?

Når hun begynder i vs før du begynder, så er hun kørt ind i en rytme, og så er det såmænd bare dig, som skal ind i den ;) Og hun er jo hvad.....11 mdr når det hele går løs?

Jeg kan fortælle hvordan det hele ser ud her: Står op - hygger - aflevere - er på uni - henter ham - kommer hjem - hygger - laver mad - spiser - putter - læser - sover (jeg har normalt "fri" fredag og lørdag aften ;))

Hvad angår farmand, så har du slet ikke tid til at tænke på hvad han nu vil finde på, så det fjerner jo lidt af bekymringerne ;)

(H) Jeanne

Anmeld

5. april 2008

MorCamilla

Hejsa..

Jeg kan saktens følge din træthed... Det er hårdt at have små børn.. Jeg kan stadig huske da vi kom hjem fra sygehuset med Mikkel, jeg var helt ødelagt da Kasper kom hjem om eftermiddagen.. (og tog over:))

Jeg tror det er fordi der høre så mange tanker og bekrymringer med til at få børn, man ikke er kler over når man venter dem... Især for dig, med alt det med hendes far du også skal tænke på - ud over de daglige ting...

Jeg håber at du får mere energi, når hun kommer i vuggestue nogle timer om dagen.. Alt held og lykke her fra..

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. april 2008

Natasja

Hej Jeanne..

Jeg skal faktisk bare begynde på handelsskolen.. Jeg gik desværre!!!! Ud af 3. år pga nogle personlige problemer der stod helt op til halsen så jeg kunne slet ikk overskue skolen samtidig med at jeg var EKSTREMT skoletræt. Startede faktisk kun fordi jeg følte et pres fra familiens side.

Men jeg er nu klar og motiveret. Men jeg skal kun tage ca 1 år pga jeg tidligere har gået på handelsskole samt har 5 års erhvervserfaring. Og så håber jeg at jeg derefter kan komme i en bank eller kreditforening. Og derfra videreuddanne mig.

Natasja & Josefine 220907 :o)

Anmeld

5. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ahhhh lige min boldgade :D Jeg har også handelsskolen og læser nu erhversøkonomi :P Sådan som jeg husker det, var 3 år ikke så slemt (eller også var jeg bare doven :$) Det skal nok gå.

(H) Jeanne

Anmeld

5. april 2008

Pia.

Natasja skriver:

Hej Pia..

Jeg skal heller ikk nødvendigvis have hende i vg allerede.. MEN.. Jeg tror hun er MERE end klar til at komme i vuggestue.

Jeg har det okay med hun skal i vuggestue. Vi har været dernede og se vuggestuen og har snakket med personalet. Hun elsker at være ude hvor der sker noget og der sker ikk så meget herhjemme og MG en gang imellem er ikk helt det samme.

Jeg vil nok heller ikk have hende i vg HVER dag lige med det samme, men tror hun vil blive glad for det.

Natasja

Mit sidste nysgerrige spørgsmål ;) - hvordan ved man som mor (og jeg spørg kun fordi jeg undres) at ens barn er mere end klar til at komme ud og blive passet... ?
Grunden til jeg spørg er fordi det for mig selv har været så svært at give slip og jeg har aldrig selv haft den tanke... at nu var mine børn klar !? Ikke med nogen af dem...

Mads (min den yngste ud af tre) er 2 år og jeg har haft ham hjemme hos mig selv ind til nu... Det er stadig svært for mig at han skal til at være i børnehave hver dag ???

Ved godt vi alle er forskellige - men derfor håber jeg også du kan hjælpe mig med mit spørgsmål hvordan I som forældre ser jeres børn er klar så tidligt ???

HUSK - læs mit indlæg med et smil...

(H) - knus fra Pia, som håber indkøring for dig og lille pigen bliver god :)

Anmeld

5. april 2008

Natasja

Hej Pia :o)

Du spørger bare løs ;o)

Hmm.. Altså.. Som du kender dine børn bedre end nogen ande, så kender jeg jo ogs min datter bedre end ALLE andre ;o)

Jeg kan mærke på hende at hun er MEGET nysgerrig og hun elsker at være i nærheden af andre mennesker der IKKE er sin mor .. (når hun altså ikk ska ha en masse kys og kram af sin mor.. Og skal i seng om aftenen :o) ) ..

Jeg ved ikk hvorfor, men jeg har det altså fint med at hun skal passes allerede nu. Jeg har det godt med den vuggestue hun skal begynde i og føler at hun vil ha det meget "sjovere" ..

Her i starten har jeg heller ikk tænkt mig at hun skal være der fra 6.30-17.30.. Overhoved.. Jeg vil lade hende være der 4-5 timer det første stykke tid (IKK de første dage) og derfra så langsomt lidt mere, og lidt mere..

Jeg føler det blandt andet ved at.. Når vi er hjemme, så sker der jo de samme ting altid og hun vil allerede ud og sove efter 3-3,5 timer hvorimod, når vi er ude, så kan der sagtens gå 4,5 timer. Hun er glad for at opleve ting osv..

Sorry det er så rodet, men er som sagt MEGET træt i dag.. Hehe..

Men det der undrer mig, er at nogle (på en anden babyside) ikk forstår mig.. Men jeg er jo ikk den første!

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.