Hej Pia :o)
Du spørger bare løs ;o)
Hmm.. Altså.. Som du kender dine børn bedre end nogen ande, så kender jeg jo ogs min datter bedre end ALLE andre ;o)
Jeg kan mærke på hende at hun er MEGET nysgerrig og hun elsker at være i nærheden af andre mennesker der IKKE er sin mor .. (når hun altså ikk ska ha en masse kys og kram af sin mor.. Og skal i seng om aftenen :o) ) ..
Jeg ved ikk hvorfor, men jeg har det altså fint med at hun skal passes allerede nu. Jeg har det godt med den vuggestue hun skal begynde i og føler at hun vil ha det meget "sjovere" ..
Her i starten har jeg heller ikk tænkt mig at hun skal være der fra 6.30-17.30.. Overhoved.. Jeg vil lade hende være der 4-5 timer det første stykke tid (IKK de første dage) og derfra så langsomt lidt mere, og lidt mere..
Jeg føler det blandt andet ved at.. Når vi er hjemme, så sker der jo de samme ting altid og hun vil allerede ud og sove efter 3-3,5 timer hvorimod, når vi er ude, så kan der sagtens gå 4,5 timer. Hun er glad for at opleve ting osv..
Sorry det er så rodet, men er som sagt MEGET træt i dag.. Hehe..
Men det der undrer mig, er at nogle (på en anden babyside) ikk forstår mig.. Men jeg er jo ikk den første!
Natasja & Josefine 220907
Anmeld