Fødslen af Silje.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2009

Leneur

prettybutterfly skriver:

Tak fordi du delte! Var lige ved at tude da jeg læste fødselsdelen. Er nok bare selv fuld af alt for mange hormoner for tiden.

Tusind gange tillykke med hende og held og lykke med alt fremover med jer begge to!

Kærlige knuser fra Mona 28+0

Tak skal du have og held og lykke til dig også.
Kan nok godt garantere at dine hormoner eksploderer efter du har født.
Mindst en gang om dagen bliver jeg rørt til tårer over mit lille vidunder.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Leneur

Kæmpe tillykke herfra. Dejligt at høre, hun tvives godt. Kommer der ikke et billede ind?

Hilsen Linda 37+3

På søndag får jeg hjælp til at lægge billeder ind, så der er snart billeder af min lille prinsesse. De bliver jo så lagt ind i mit album men skal nok skrive når det er.

Anmeld

23. september 2009

Leneur

Hej alle.
Vil bare sige tak for jeres små hilsener. Det varmer.
Jeg er jo nok lidt ustabil for tiden, da hun jo i vågen tilstand helst vil være håndholdt men regner da med at komme lidt mere på, på et senere tidspunkt.
Knus

Anmeld

23. september 2009

Pige2009

Leneur skriver:

På søndag får jeg hjælp til at lægge billeder ind, så der er snart billeder af min lille prinsesse. De bliver jo så lagt ind i mit album men skal nok skrive når det er.

Super. Det vil jeg glæde mig til. Bare det så snart er min tur til at få en lille prinsesse

Knus Linda 37+4   

Anmeld

23. september 2009

Leneur

Linda2009 skriver:

Super. Det vil jeg glæde mig til. Bare det så snart er min tur til at få en lille prinsesse

Knus Linda 37+4  

ja jeg glæder mig ihvertfald til at læse din fødselsberetning til den tid,,,, ;-)

Anmeld

27. september 2009

Leneur

Linda2009 skriver:

Knus Linda 37+4  

Hej Linda og alle som gerne vil se, så er der endelig billeder af mit lille vidunder.
Knus den stolte moder,

Anmeld

27. september 2009

Pige2009

Leneur skriver:

Hej Linda og alle som gerne vil se, så er der endelig billeder af mit lille vidunder.
Knus den stolte moder,

Hvor er hun bare en dejlig og sød lille prinsesse

Knus Linda 38+1

Anmeld

28. september 2009

Leneur

Linda2009 skriver:

Hvor er hun bare en dejlig og sød lille prinsesse

Knus Linda 38+1

Tak skal du have kære Linda, nu mangler vi bare at få din prinsesse på banen også.
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.