undgå hænge hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2015

Joan ( Smallie )

Kay skriver:

Jeg vil meget gerne vide mere  har du evt link med billeder/tegninger skal helst havde sådan noget visuelt

Uha den var værre men er da sikker på dukan finde en del på you tube

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2015

Isabella_mor

Kay skriver:

Grundet sygdom har jeg måtte andre drastisk på min kost, hvilket så har den side effekt at jeg taber mig

jeg er overvægtig og har pco (ikke specifikt derfor jeg ændre kost) og klassiske pco former det vil sige at størstedelen af mit fedt sidder på maven og efter 8 uger med den nye kost har jeg tabt 10 kg  så føler det går rimeligt stærkt og jeg er rigtig bange for at min hud på maven (der også har været igennem 2 graviditeter inden for de sidste 4 år) ikke kan følge med!? 

men jeg kan egentlig ikke gøre så meget ved vægttabet da jeg er nød til at spise som jeg gør for ikke at være/blive syg   

Er der nogle af jer der har nogle gode råd til at undgå at min hud begynder at hænge? 

havde det egentlig fint med min vægt, ja jeg vejer for meget men det vigtigste er at vi er glade og har det godt så havde ikke lige forestillet mig eller planlagt at tabe mig på den måde 

Kan du træne imens? Tænker at hvis du træner at dine muskler bliver stærkere og derfor din hud også? 

Men jeg ved sørme ikke helt når det går så hurtigt med dit vægttab om huden kan følge med. Man ser det jo f.eks. Med dem der får gastric bypass at de får hængehud fordi de taber sig for hurtigt. 

Håber til gengæld at du får total styr på din kost så du helt undgår diabetes. For det er værre end løst hud. 

Anmeld Citér

23. december 2015

Sedigfor

Kommer helt an på hvor meget du vejede, du vejede du over de 100 kilo tror jeg desværre ikke at du kan undgå hænge maven, men tæn mave mave og atter mave!

Hvis du har mulighed for st cykel, vil det os være fint, jeg tabte mig helt præcist 18 kilo på to mdr, ved at spise sundt self, cykel hver anden dag og lave nogle øvelser de andre dage (: nu har jeg en motioncykel men må ikke cykel, ellers kunne vi have gjort det sammen

Anmeld Citér

23. december 2015

SandraXOXO

Sedigfor skriver:

Kommer helt an på hvor meget du vejede, du vejede du over de 100 kilo tror jeg desværre ikke at du kan undgå hænge maven, men tæn mave mave og atter mave!

Hvis du har mulighed for st cykel, vil det os være fint, jeg tabte mig helt præcist 18 kilo på to mdr, ved at spise sundt self, cykel hver anden dag og lave nogle øvelser de andre dage (: nu har jeg en motioncykel men må ikke cykel, ellers kunne vi have gjort det sammen

Jeg har tabt mig fra 110kg til 70 efter tre graviditeter uden hængehud, så det kan man sagtens, 100 kg er ikke en magisk grænse det handler bare om hvor god stand ens hud er i. Jo yngre man er, jo større er chancen for at den følger med. 

Anmeld Citér

23. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Jeg er virkelig ikke til styrketræning, har prøvet det og det funger ikke for mig... + at jeg ved ikke hvornår jeg skulle havde tiden til at tage i trænings center med 2 små børn hvor jeg stadig går hjemme med den ene

jeg kan anbefale appen Træn med forsvaret, og så deres 8 ugers styrke program. Det træner jeg selv efter, og jeg kan mærke at det batter selvom det er uden udstyr. Så kan du træne hjemme i din stue mens den lille sover

den er gratis og har 3 niveauer: Let, moderat og svært. Jeg træner selv efter let og er godt øm dagen efter min træning.

til sidst vil jeg anbefale gruppen lchf/lavkarbo på dansk. Det er en rigtig fed inspirationsgruppe hvor der blandt andet er rigtig mange der bruger lchf for at holde styr på blodsukkeret.

Anmeld Citér

23. december 2015

Kay

Isabella_mor skriver:

Kan du træne imens? Tænker at hvis du træner at dine muskler bliver stærkere og derfor din hud også? 

Men jeg ved sørme ikke helt når det går så hurtigt med dit vægttab om huden kan følge med. Man ser det jo f.eks. Med dem der får gastric bypass at de får hængehud fordi de taber sig for hurtigt. 

Håber til gengæld at du får total styr på din kost så du helt undgår diabetes. For det er værre end løst hud. 

Ja det er helt sikkert værre end løst hud, prøver lidt at finde en måde at træne hjemmefra for tiden og overskuddet er der slet ikke til trænings centre

Anmeld Citér

23. december 2015

Kay

Jeg går stadig hjemme med den lille og når farmand kommer hjem står den på mad og bad og putte af 2 rollinger og så er jeg gerne ståså træt bagefter at det enten er i seng med mig eller et lille afsnit af en serie inden sengetid så det skal være noget hvor jeg kan havde den lille hjemme/med 

jeg er 178 høj og var oppe på 110 kg

Anmeld Citér

23. december 2015

Kay

SandraXOXO skriver:

Jeg har tabt mig fra 110kg til 70 efter tre graviditeter uden hængehud, så det kan man sagtens, 100 kg er ikke en magisk grænse det handler bare om hvor god stand ens hud er i. Jo yngre man er, jo større er chancen for at den følger med. 

Gjorde du noget for at undgå hænge hud?

Anmeld Citér

23. december 2015

Kay

MummiT skriver:

jeg kan anbefale appen Træn med forsvaret, og så deres 8 ugers styrke program. Det træner jeg selv efter, og jeg kan mærke at det batter selvom det er uden udstyr. Så kan du træne hjemme i din stue mens den lille sover

den er gratis og har 3 niveauer: Let, moderat og svært. Jeg træner selv efter let og er godt øm dagen efter min træning.

til sidst vil jeg anbefale gruppen lchf/lavkarbo på dansk. Det er en rigtig fed inspirationsgruppe hvor der blandt andet er rigtig mange der bruger lchf for at holde styr på blodsukkeret.

Er i gang med at hente aPpen nu og hvor er den gruppe?

Anmeld Citér

23. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kay skriver:

Er i gang med at hente aPpen nu og hvor er den gruppe?

åh ja, det er en facebook gruppe..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.